Jennie1987 skrev 2010-05-16 19:27:09 följande:
Samma här. Känner absolut ingenting! Nästan så man undrar om det verkligen står rätt till, borde ju hända massor i kroppen nu?! Och eftersom jag mådde så fruktansvärt dåligt av enkelkuren så får jag inte ihop det här med att inte känna nåt av dubbelkur. Men som sagt, de gör säkert sitt i det tysta :)Weeeii! På tisdag är min kur klar, så då kör vi på´t igen! ;) Ska bli spännande att höra vad min läkare säger imorgon också, vilken dag jag får VUL och det :) När har du VUL? Borde väl vara till veckan nu? :)Åh, vad härligt att ni redan valt flicknamn! :) Ja, visst är det så att man velar... Men jag tänker såhär att jag inte vill bestämma något innan jag sett denna lilla person, kan han/hon verkligen heta detta? Ser hon ut som en Anna? Till exempel. Haha, jag är lite knasig ;)Hoppas så innerligt att denna dubbelkur gör susens för oss! Kul att ha nån som är på precis samma i kuren också! :)Kramar
ja verkligen, det gör det extra spännande=) på onsdag kl 15,40 så får du gärna hålla tummarna för mig=)
Ja det kan ju vara så att jag ändrar namn när hon/han har tittat ut...
Men på tal om ingenting...vart bor du?
Kram