• LenaP83

Pergo dubbelkur

Jennie1987 skrev 2010-05-17 19:58:14 följande:
    Jag kan inte riktigt tänka mig vilket håll det ligger åt... Är grymt dålig på geografi! Haha! Men det ligger neråt väl? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Kul att vi bor nära varandra ju! :)
    ja visst e det...det ligger nära eksjö och nässjö om det ringer en liten klocka=)
  • LenaP83
    kayla23 skrev 2010-05-17 20:13:16 följande:
    Hej tjejer läser era inlägg o håller tummarna för er kuligt att ni har det så tätt era dagar sj går jag i ovissheten 24 :e närmar sig och jag vill bara testa nuuuuu.... Ni pratar lite om biverkningar sj har jag inte kännt nått varken på enkelkuren eller dubbeln ,nu känner jag lite kanske inbillning men kissar hela tiden molnande värk i magen och igår kväll trodde jag att jag skulle avlida av den smärtan jag fick kl 00.30 mitt på natten total skumt asså .....!!! kan få värme "attacker" kommer och går emellanåt som värsta klimaterie period kan jag tänkamig hahaha hela jag blir så varm o svettas röd i hela ansiktet och så e det i ca 2 min sedan poff över hel knepigt asså!!!! nån som kanske kan ha nått liknande?? kramizzar
    jobbigt med massa symtom som man inte vet vad det beror på...d tenderar ju o alltid sätta igång en j....a massa spöken i huvudet...
    Jag känner ingenting av dubbelkuren...åt mina sista tabl i morse så nu e d bara att vänta på VUL på Onsdag...peppar peppar=)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 20:36:15 följande:
    Du ligger en dag före mig i allt! Haha, vad roligt att vi är på samma ställe ungefär i vår behandling!Jag har ju VUL på Torsdag, då är det dag 11 för mig :)Hoppas vi får varsitt finfint ägg! :D
    Hoppas gör vi men vi ska nog fasiken ge oss fan på att vi kan lyckas denna gång...för what the hell...alla går o har gått om oss ORDENTLIGT nu ju hahaha=)
    Tummar för oss! vilken tid på torsdag vill du att jag skickar en styrketanke? hehe
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 20:53:02 följande:
    Absolut! Det är vår tur nu!! :) Skicka alla dina styrketankar till mig på torsdag 16.20! :)
    d ska jag ABSOLUT göra=) jag tror bannemig att vi går på samma ställe=) Va inne o luskade på din blogg o läste va din läkare heter i förnamn=)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 20:58:04 följande:
    Jaså, går du på Mayamottagningen i Jönköping? :)
    hahaha japp d gör jag *ler*
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 21:02:43 följande:
    Ja, då går vi ju till samma! :) Hur länge har du gått där?Jag började gå dit nu i april, så har inte varit där så mycket än :)
    *S* samma här..va där den 12:e april första gången=) Detta e så coolt..va e oddsen lixom=)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 21:13:40 följande:
    Ja! Vi är ju på exakt samma ställe i vår behandling och allt! Lite läskigt nästan hur likt det blev :P Hahaha!
    ja verkligen=) såååå coolt=)
  • LenaP83

Jaha då var det bara ett par timmar tills dödsdomen kommer hos läkaren...gaaaaaahhh...nervöst! HOPPAS HOPPAS{#lang_emotions_laughing}

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-19 14:21:47 följande:
    Ååååh! Hör av dig genast! :)Hoppas det var ett finfint ägg!!
    nu e jag hemma....såååå glad...jag hade ett som var typ 16mm o ett som var typ 12-13mm...han tyckte jag hade svarat väldigt fint på kuren o beräknade ägglossning på fredag så nu vet vi ju va vi ska göra 4 dagar framåt hehee...
    han kunde inte lova att d endast e 1 som släpper...båda kan lika väl göra d..hehe...åh får jag ingen mens typ den 4.e juni så ska jag göra ett gravtest efter en vecka...o skulle jag få den så ska jag äta tabletterna igen....Men hoppas INTE den kommer!!!!
    Håller tummarna för dig imorrn oxå=)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-19 19:45:25 följande:
    Jag börjar allvarligt nästan gråta när jag läser detta! Åååh! ♥HOPPAS att det går vägen nu! Härligt att du hade två ägg också! :D Tror att detta kommer gå jättebra!! :)Hihi, ni får köra på ordentligt nu så det tar sig! ;)Hoppas verkligen att mensen inte kommer, och 4 juni är ju inte så långt bort ändå, så hoppas att det blir ett +! :)Ja, du får hålla tummarna för mig imorgon! Är riktigt pirrigt nu..Jag hade ett ägg förra månaden efter enkelkur som var 12 mm på dag 11, och den gången blev det ju inget... Så jag försöker att inte hoppas för mycket, även om jag gör det ändå! ;PDet ska vara vår tur nu!
    va gullig du e <3 ja det ska vara våran tur nu...jag berättade för ylva o marie tror jag hon heter om att vi har fått kontakt o dom tyckte oxå d va coolt
    Shit tänk om d rent av blir twins hahah jag dör=) du får berätta när du kommit hem imorrn=) håller verkligen tummarna...jag mejlar mitt nummer till dig så får du fasiken smsa imorrn när du vart där...går snabbare så hehe=)
    Kram
Svar på tråden Pergo dubbelkur