Inlägg från: Suzanna |Visa alla inlägg
  • Suzanna

Katt- p-piller???? Hjälp!!!!

Vår lilla kisse löper, antar jag, eftersom hon skriker dygnet runt och i princip försöker förföra min sambo här hemma

Hon lider verkligen och eftersom hon är innekatt blir det väl än värre tror jag eftersom hom blir så rastlös. Hon vägrar vara ute själv och vi kanju inte sitta ute med henne hela dagarna precis.

Vi har för tillfället absolut inte råd att kastrera henne, men något måste vi göra NU för hon är verkligen helt galen och låter sig inte tröstas av något. Tycker så synd om henne..!

Vad kostar p-piller, vart köper man dem och hur ska man ge dom till kissen?

Hjälp!

• Svar på tråden Katt- p-piller???? Hjälp!!!!
  • Suzanna

Och hur länge löper en katt? Hon har hållt på så här i 2 dagar nu.

• Suzanna

Tack tack för alla tips- vi ska testa p-piller nu ett litet tag. Sedan ska vi kastrera så fort vi bara kan. Det märks ju att hon mår väldigt dåligt, och vi får inte sova en blund på nätterna.

Som sagt- tack för tipsen och hälsa era kissar från mig

Zocute:

Är du expert på katter? Du kommer alltid med så himla avancerade och kunniga tips
    Kram,

Suzanna

• Suzanna

Japp!

Vi har fixat p-piller nu och ska hämta dom vid klockan fem. Djursjukhuset ringde in recept åt oss med. Hon ser så ledsen ut vår lilla misse

Hoppas dom funkar snabbt nu.

tack o kram!

• Suzanna

Tack. Men ska man alltså ge dom ett om dagen då i en vecka? Det står ju på förpackningen att man kan ge dem allt från ett i veckan till ett om dagen, och det spelar ingen roll om dom löper redan. Och vaddå, man måste väl få fråga om katter? Jag håller ju på att gå in i väggen pga att jag inte får sova. Läs inte då om det stör....

Kram,
    Suzanna

Svar på tråden Katt- p-piller???? Hjälp!!!!