Barnvagnar
Hur många barnvagnar har du ägt ??
Hur många barnvagnar har du ägt ??
Jag ägt 7 stycken!
3 st med den vi har beställt till kommande dottern.
Har ägt 4 stycken, har kvar två.
Har sålt Brio Nova med liggdel, och slängt en paraplysulky som gått sönder. Har kvar en Brio Sitty och en Brio Sitty tvillingvagn.
4 stycken
en brio kombi
en tvillingvagn emmaljunga
en sittvagn emmaljunga
en liten billig paraplysulky
har tre barn,en är idag 13år,de andra 6 och 4½
2 vagnar:
en kronan duovagn
en carena easy som extra/resevagn
4st med en på ingående..
en emmaljunga edge som vi har kvar
en emmaljunga crossway som vi sålde innan vi ens använde den, köpte den beg men ångrade mig
en emmaljunga twin cangaroo som vi har nu
och så en omärkt vagn på ingående.. (kopia av bugaboo cameleon....) värt att chansa tyckte vi och la ett bud på tradera ;)
så om vi känner oss nöjda med sistnämnda så kommer vi att ha 3 vagnar här hemma..
den 3e köpte vi för att ha en lättare sittvagn åt 1åringen..
är tuuungt att dra omkring på edgen..
har 2 barn.. 1a är 1år och 2a är 4v..
Just nu har vi 2 stycken barnvagnar. En tvillingvagn (p&t) och en syskonvagn (p&t). Inom en snart framtid har vi ingen alls då ungarna börjar bli stora nu och kan och vill gå själva.
Fyra stycken.
Två av dem är köpta nya: En Carena Free och en Carena Buggy Lux.
Två ärvda: en sulky av okänd modell och en totalt värdelös paraplyvagn av okänd modell.
Fasen, jag klickade i 13, men jag glömde ju en! 14 st har jag alltså ägt. Har varit nöjd med ca 4-5 st av dessa. Nu har vi bara en enda sleten syskonsulky kvar.
Två stycken: en kombi och en resevagn. Vill inte ha fler vagnar. Hade helst bara haft en, men då vi reser så mkt, insåg vi att vi behöver en liten, praktisk sak som man fäller ihop till en liten väska, så det fick bli en sådan.