• Makadam

Pampers kontakt?

Köpt ett paket Pampers Baby-dry som det måste vara något fel på.
    Inga kontaktuppgifter på förpackningen?
    Någon som vet var man kan nå dem?

• Svar på tråden Pampers kontakt?
  • Makadam
    hic sunt leones skrev 2010-05-12 15:41:50 följande:
    www.pampers.se  Prova under "Kontakta oss".
    hm, hamnar hos en telefonröst som säger att man ska skicka ett mail till en skum adress.
  • Makadam
    eec82 skrev 2010-05-12 15:48:33 följande:
    va e de för fel? nufiken blev jag.
    Halva blöjan saknar "stoppning", ingen uppsugningsdel baktill.
  • eec82
    Makadam skrev 2010-05-12 15:54:35 följande:
    Halva blöjan saknar "stoppning", ingen uppsugningsdel baktill.
    ojdå, aldrig varit med om. Måste vara något produktionsfel. Funkar de inte att kontakta dem vilket känns viktigt i detta fall, kan du ju reklamera där du handlade blöjorna iaf.
  • Josephine76

Peap, det är tyvärr inte fel på ditt paket. Nånstans i paketet hittar du säkert en liten lapp där det står att Pampers ibland lägger in en ny produkt i ett befintligt paket och att du gärna får gå in på www.pampers.co.uk och säga vad du tycker om dom... Detta hände mig med Pampers Active Fit. Jag trodde liksom du att det var fabriksfel tills jag hittade den här lappen. Och väl inne på nämnda sida så fann jag hundratals klagomål på de nya blöjorna. Och med rätta. Är mkt besviken över den nya blöjan som bara är som papper över baken på min tjej... Köpte idag för första gången en blöja av ett annat märke... 

• WiMa

Hittade den här tråden när jag försökte ta reda på en mejladress till Pampers. Hittade inte heller någon på deras hemsida. Kontaktformuläret ger felmeddelandet att jag inte är tillräckligt gammal för att skicka formuläret. (Jag är 37 år gammal.) Jag hoppas komma i kontakt med Pampers. Kan någon hjälpa mig med en e-postadress? Ägaruppgifter till varumärket? Lusläser det finstilta på förpackningen men hittar bara en hänvisning till hemsidan.

"Hej!
    Jag bytte nyss blöja precis innan amningen och efter amningen bajsade min dotter ordentligt. Bajset rann över ryggen på henne trots att blöjan var ny. Jag har bilder på hur det såg ut.

Jag följde monteringsanvisningarna på blöjan.
    Blöjan heter Pampers Active Fit 3 ways fit.
    Varför fungerade inte blöjan?

Mvh"

• Reboot81

Blöjan är inte felproducerad utan felkonstruerad. Pampers har lixom missat det 'senaste' att spädbarn ska sova på rygg (vilket de gör större delen av dygnet). Och då behövs mest uppsugningsförmåga där bak vid normal gravitation.

Mailade Pampers om detta och deras tips var bara att gå upp en storlek.

Svar på tråden Pampers kontakt?