• Anonym

Mycket sperma

Mättade fett, zink, styrke träning(lagomt hårt) och konditionsträning(lagomt hårt) ökar kroppens egnet testosteron.

Undvik stress, alkohol, hash och sånt.(finns ju massor av saker som försämrar sperma mängden)

Det finns också ett kosttillskott som heter tribulus som fungerar ganska bra för dom som har passerat 30 år och är mer effektivt ju äldre man är. Dock så skiljer sig kvaliten ganska mycket av det som säljs. Kan också vara ett naturligt alternativ till både kvinna och mannen om de har problem att bli gravid.

Sedan finns det ju ett antal mediciner också, men dessa rubbar ju kroppens balans. Vilket gör att i längden så får man sämre sperma mängd normalt.

• Anonym

Håller också med att det finns nog inget härligare än en kvinna som älskar sperma

• Anonym

Vart gillar du att ha sperman acliegna?

• Anonym

Jag förstår verkligen inte hur man som tjej kan gilla att karln har mycket sånt.
    Det är bara äckligt. Ju mindre desto bättre, alltid.

• Anonym

Porren verkar ha gjort att killar tror att tjejer överlag älskar sperma.
    Egentligen är väl de externa manliga orgasmerna i porr bara vanliga för att visa att det händer på riktigt (eller, det var väl därför det började iallafall).

De tjejer jag har hört säga något om det tycker bara att sperman är äcklig och jobbig. Ett nödvändigt ont typ.

Men kul att du gillar det TS. Din partner lär vara glad för det.

• Anonym
    acilegna skrev 2010-05-17 18:17:03 följande:

Älska att visuellt se sperman, känna sprutet.. Helst riktat mot ansiktet,munnen...Min man behöver inte va så pricksäker :).. Missa munnen lite med flit.. Sen matad....

Strålande (om uttrycket tillåts) .

Ska inhandla lite zinktabletter under dagen o testa om det l"addar" bättre, hehe
  • Anonym

Zn-tabletter gjorde ingen skillnad på mig. Tyvärr. Men det hade varit häftigt...

• Anonym

jag köpte lifes egna zinktabletter. de är på 15 mg och jag tar två per dag. Skall jag kanske testa tre om dagen för jag märker ingen skillnad?

Svar på tråden Mycket sperma