Har inga vänner jag också. Mina vänner började tidigt i tonåren med en massa skit, droger och att avra tillsammans med efterlysta personer så de avveckade jag min bekanskap med. Umgås nu med min respektive och hans vänner och deras flickvänner... Dock har de sina egna tjejkompisar och gäng och jag känner inte att jag har mycket gemensamt med dem.
Jag har svårt att släppa in folk under mitt skal så jag kan bara umgås ytligt med folk. Därför blir tjejer osäkra i mitt sällskap tror jag.
Själv hoppas jag att det löser sig när vi skaffar barn, det är mycket lättare att träffa andra när man har ett gemensamt intresse.
Annars ska det finnas någon hemsida på nätet som heter nya vänner eller något sådant. Jag övervägde den sidan starkt när jag flyttade till en ny stad. Är man singel finns det tjejgäng som går ut tillsammans i större städer. Har träffat på ett sånt gäng själv och de var väldigt öppna med att de träffats via nätet för att de inte hade några vänner men att de nu var vänner genom nätet.