• Anonym

Är vuxen och har INGA vänner och har inte haft på 10 år :(

I samma båt som dig TS, varken jag eller min sambo har några vänner. Det enda sociala umgänge vi har i vardagen är genom dottern: dagispersonal osv

• Anonym

Du kanske kan hitta några här på FL som bor i samma trakter som du?

Jag umgås inte med många från min skoltid längre. Två stycken, som jag har kontakt med. Övriga vänner har jag mestadels på jobb. Om du jobbar kanske du har någon kollega som är lite extra trevlig, fråga isf om ni kan hitta på någonting tillsammans efter jobbet någon dag?

Har du intressen? Gå med i någon klubb med likasinnade kanske är någonting? Husdjur, kanske? För något år sedan träffade jag ett gäng riktigt trevliga tjejer när en kollega tog med mig i en bokcirkel.

• Anonym
    Anonym (samma här) skrev 2010-05-13 12:22:37 följande:
    tappa alla vänner när jag blev sjuk.nu har jag en men vi bor 50mil från varandra så det blir ju inte så mycket umgås.jag är väldigt blyg och har svårt att skapa kontakt då jag vänder taggarna utåt pga av redsla att bli sårad (va mobbad som yngre)Min sambo där i mot börjar första dagen på universitetet och har 20 personers mail + nummer och umgås med.så där är vi väldigt olika, han är ute med sina vänner och jag är mest hemma och har ingen direkt att prata med.hur gör man riktigt för att få kontakt?
    Men får du inte följa med, eller har du prövat och känner dig inte hemma med hans kompisar?

www.citypolarna.se är en vänskapsajt där alla är välkomna till det som anordnas, och det anordnas av de som är med på sajten.
Svar på tråden Är vuxen och har INGA vänner och har inte haft på 10 år :(