• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

TjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosaN!!!! ;p

• Cee

soooryyyy..var tvungen att gå ut med dogsen :)

• Cee
    sonen08 skrev 2010-10-01 21:05:19 följande:
    okej.. du ja har ingen anning alls. borde kolla upp den och kolla upp min mage helt.. pgr av bukfettet samt mitt sockerberoende..
    Gumman..köp spirulina tabletter.. fungerar kanon mot sötsug... o jag var verkligen sockerberoende.. o dessutom blri man mätt utav dem!! o PIGG framförallt =)=)=)
  • Cee

Fast humm.. brukar också köra fil...a-fil med bakteriekultur i..men är du sur i magen o har magkattarr så blir det bara värre med fil, men alla mjökprodukter..då mpste du äta basiskt istället.. o hela tidne.. gå o småknapra på mariekex varje haklvtimme för att fröhindra magsyran att fräta på magmunnen

• Cee
    sonen08 skrev 2010-10-01 21:12:23 följande:
    köpt kromtabletter de hjälper men ja har en inre hjärna som säger köp köp köp godis...
    spirulinan e bättre .. jag tröståt juh som tusan..var det enda jag fick en kick ifrån.. men med spirulina e jag ehlt enkelt inet sugen... o skule smaka gummans polkagris o mådee illa av allt socker... coca cola vill jag inet ens ha längre =)
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-10-01 21:26:30 följande:
    vart får ja tag på det då??
    hälsokost eller nätet =)=)=)
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-01 21:28:16 följande:
    Wohooooo!

MP är online igen.... njutit av en bra film Cool

Och imorgon e jag bjussad på party då i grannhuset... hehehe
    SMAAAAACK.....som i PUSS...inte smäll ;P
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-10-01 21:31:52 följande:
    nä ja vet
    men de e skönt, bara o få de där lillai magen.. kex ger ju ingen lugn känsla liksom.. fil gör det..
    ja tar bara några skedar
    mm..jag kör oftast fil..spec om jag vaknar mitt i natten o magen kör... men när jag hade magkattarr så föstörde det o förvärrade massor.även om det bara var lite..det var svårt att lära om  men nödvändigt.. :S
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-01 21:41:34 följande:
    Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

puss o kram...........o mera kram o puss Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Ojojojjojojojjjj...sikket myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ;P
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-10-01 21:44:31 följande:
    har inte ont alls.. bara mår illa o bubblar i magen...
    Då fungerar nog fil fint.. onaka eller afil eller verum hälsoyoughurt el dyl... om du inet är laktosintolerant.. =)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D