Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäckHäxan skrev 2010-09-26 00:28:32 följande:
    Det är något med dig och popcorn va???

Du verkar ta alla chanser till det som du kan Tungan ute
    haha,, njae.. ja citerade åt ugglan ja... men visst kan ja käka popcorn..
    skulle däremot inte gå så långt att ja säger att jag har en onormal förkälek till det
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-09-26 00:28:43 följande:
    med 3d glasögonen på
    oh shit!!!
    stäng munnen är du snäll.. de blir vattenskada på golvet av allt spott som rinner
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-09-26 00:35:59 följande:
    hmm, ingen risk,. popcornen torkar ju ut salivet
    ah, just ja... glömde de
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-26 08:15:52 följande:
    God morgon mina damer ont herrar... Ja hade skiiiiiit kul igår tills nån idiot fick för sig o fälla mig när vi skulle gå från toan så ja flög i golvet bokstavligt talat mitt knä är suuuupersvullet  och de värker som tusan har svårt o böja de med.. så blir nog sjukan o kolla upp de så de inte är något farligt Hade asjobbigt de sista timmarna...
    men vilket jävla pucko!
    sa du till han eller??

kolla upp de, du har säkert stukat de men sånt gör ju svinont....
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-26 09:58:20 följande:
    tack,.. har ingen ispåse dock.. har sjuuuukt svårt o gå och ta mig fram...   är sjuuuuuuuuuuukt irriterad att idioten fällde mig....

du kanske har typ frusna ärtor på påse?? ta de.. de funkar oxå, o som dom andra säger så lägg en handduk emellan

isen lindrar smärtan, men nu efter så lång tid så kommer den inte ta bort svullnaden...

Ta en linda/bandage o linda knät, lägg det högt, sov med benet på en kudde,, ha benet på en kudde i soffan.. Högläge alltså, det kommer få ner svullnaden....

mot värken får du ta alvedon eller ipren eller nått.. o he på is, de lindrar bra för stunden

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-26 12:31:31 följande:
    tack men de gör bara ont när ja går rör benet ligger ja stilla som ja gör nu så gör de inte ont alls.. Blåmärkena kommer nu med.. tur ja hade leggins strympyxor de gjorde så ja slapp skrapa upp hela knät.. armen gör med ont men de kände ja inte av något inatt när ja dansade utan de har kommit nu på morgonen..
    var till maxi och cycklade och att cykla var superskönt gjorde inte ont alls iknät Men gå och gå i trappor fyyyyyyy f********n..

okej, ja du kan linda de ändå.. de brukar kännas skönt o ha lite tryck..

men de där gör du som du känner själv..

skönt att de funkade o cykla ialla fall, då kommer de funka bra imorron till skolan oxå

• sugar rush
    daddy XL skrev 2010-09-26 12:55:12 följande:
    sugar sugar ska du inte åka med på fredag  ändå  ??

ja borde fan göra de...

men ja är inte barnfri....

• sugar rush
    racer x skrev 2010-09-26 12:59:29 följande:
    jahapp.. trist värre..
    oj, vilket muntern inlägg
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-26 13:32:23 följande:
    funderar på köpa en stegräknare o ha på mig. måste ju ner mina kg.. ska även försöka köra zumba hemma i trångt utrymme men bättre än o inget göra ja skiter i grannarna va dom kommer tycka.. ja ska ner i vikt.. eller om ja ska börja ta kvällspromenader med sonen...
    gå på morgonen innan frukost.. då bränner du mest
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 13:42:08 följande:
    Okej... då går inte det

Jag har en stålkista till mage, den tål riktigt riktigt stark mat *mums*
    så jävla gott
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D