• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2011-02-17 00:19:27 följande:
    minns mIRC Drömmer
    Me too...

O jag kan mitt icq-nummer utantill fortf...... Tyst 
  • Majuuu
    Jonzonto skrev 2011-02-17 00:20:23 följande:
    Haha! :P
    Nä, rött te is da shit! Moahahahahaa! Demon 
    Svart te är ju det enda som det är nån mening att dricka.... Obestämd
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-17 00:23:45 följande:
    hmm 100121080 var mitt senaste, bytte ett par gånger ;)
    hur fasen kan det sitta kvar i skallen?
    finns icq fortfarande?
    Jag har bara haft ett..
    8964688

Ja det finns men ingen är online längre.... Jag avr ju tvungen att testa om jag kom ihåg rätt för typ ett år sen o jag kom tom ihåg mitt lösenord... Förvånad
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-02-17 00:23:57 följande:
    Har inget konto kvar tror jag, var ju år sen man loggade in senast.
    Det finns kvar om du inte avreggat dig på nåt sätt... Mitt fanns kvar trots att jag inte använt det på mååååååånga mååååånga år...
  • Majuuu

Shit vad klockan har blivit mycket (eller lite beroende på hur man ser på saken)..

Dags för denna trötta mamman att sova... Har ju inte fått sova på 5 nätter så man borde ju passa på nu när lillisen verkar sova (hon lär väl vakna såfort jag lagt mig som hon gjort dom senaste 5 nätterna)..

Gonatt mina härliga trådisar!
    Dröm om mig som alltid! Muhahahahahahahaa!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam! Hjärta

• Majuuu
    Jonzonto skrev 2011-02-17 00:28:03 följande:
    Hehe.. Nädå, det finns jättemånga goda röda te-sorter också, fast svart är iofs favoriten! Men har ett rött te som smakar ungefär som en blåbärspaj! Skrattande
    Men grönt har jag aldrig riktigt förstått mig på.. Obestämd
    Nej grönt smakar inge gott.... Kräks
    Rött är ok.... Men blåbärspaj äter jag helst som det är med lite vaniljglass eller vaniljsås till...
  • Majuuu
    Rutgers skrev 2011-02-17 00:37:14 följande:

Javisst.

Men det beror väl lite på vilken sort människa man själv är och ens kompisar.

Jag som är mer åt datanördhållet är nästan alltid online på ICQ och IRC. Och såklart är det en hel drös andra mer eller mindre datanördar online.

Men visst, de som är mindre datanördar tenderar att vara sällan online eller inte alls.

När jag loggade in på icq för ett år sen så var det 1 person online o honom har jag på msn o fb så jag skippade detdär ganska fort..
  • Majuuu
    Jonzonto skrev 2011-02-17 00:56:21 följande:
    Jag blev bestulen på mitt (använde det iofs inte längre då).. :(
    Men klådde dig med lite mer än 7 miljoner nummer om jag inte blitt av med det! ;)
    Brorsan hade ett 6-siffrigt som vi alla 3 använde ett tag o hade jättekul varje gång hans kompisar (som vi alla 3 hängde med) undrade vem av oss det var som var online (standardsvaret var alltid "gissa! det börjar på M")...
  • Majuuu
    Pappa74 skrev 2011-02-17 07:44:38 följande:
    Jodå jag gör så gott jag kan Flört
    Det är bra! Kämpa på!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D