Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Faan....

Jag MÅSTE lära mig att ha bättre koll på ekonomin...har inte kollat kontot på hela månaden förren  nu när jag skulle fixa räkningarna...har skjutit på det hela helgen för att jag inte ALLS ville betala alla räkningar

Vet inte hur jag burit mig åt...vi måste ha levt på luft eller någe...men ja hade... "viskar" 8000:- "viskat klart" kvar från förra lönen... Förvånad  Tyst 
    Jag fattar bara inte...tror jag setat i en timme nu o kollat alla kontouttag , betalningar o överförningar... allt stämmer...Ja  vet att ja hittade några tusen mer än vad jag trodde jag hade  i en låda...men dom handlade vi ju upp på "villbaraha-saker"....

Jag ska bygga min "längsmedhelaväggeninbyggdagarderob" tror jag

Men inte förren jag verkligen kollat några gånger till att allt stämde Skäms

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    gammelsmurf2 skrev 2010-09-26 20:15:42 följande:
    Brudar, hur gör man för att ragga upp en mamma? Är det något speciellt man ska ha i åtanke eller? Jag är grymt sugen på att ligga med någon som varit med i matchen ett tag, om man säger så , hehe
    Man måste helt klart acceptera att mamman har....BARN
  • Isnogood
    alphamale skrev 2010-09-26 20:15:46 följande:

-.p

Tungan ute på dig själv Drömmer
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-09-26 20:25:57 följande:
    Är räkningarna från förra månaden betalda?

Det är ju inte fan så länge man har pengar över.. värre hade det varit om du legat *viskar* 8000 kr minus.
    Japp, ALLT e betalat ( kollade senaste 6 månaderna för att vara på säkra sidan..) Obestämd

Alltså, jag är JÄTTEGLAD att ha extra pengar, har miljoner ställen att stoppa dem på...men det känns så overkligt..vet att jag dragit åt svångremmen...men ja trodde inte att jag dragit åt sååå hårt...
  • Isnogood
    HäckHäxan skrev 2010-09-26 20:36:03 följande:
    Bra jobbat, grattis {#emotions_dlg.flower}

Ja hoppas det...om det inte gömmer sig något fel någon stans... Obestämd väntar o ser till slutet av månaden
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-09-26 20:42:58 följande:
    Förstår dig.. jag hade oxå funderat på vad som var fel om jag hade en massa pengar över. Men om allt verkar stämma så Grattis!
  • Isnogood

God natt alla söta rara människor

snart 5 timmar kvar till ja ska upp igen så det är bäst att sätta lite fart här hemma så ja blir klar för sängen snart...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ja vill inte jobba i morgon

• Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-27 07:38:45 följande:
    Hörrni tjejer.. vad gör man när ex inte accepterar att de är ex? Jag blir så jäkla ledsen.... jag försöker att inte göra honom illa, jag tycker ju om honom även om jag inte tycker att vi funkar.. och ändå så tvingas jag göra honom ledsen gång på gång

Skitdag.
    Oh...har du också en sån...

"Förstår precis hur du menar"
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-09-27 13:17:10 följande:
    Cool

Du måste åka till Mantorp eller så ha jag en häst som min syrra lånar av mig  i Vingåker , den skulle man säkert kunna rida ibland med Skrattande
    Förvånad Nästangranne med MIG då..?!? Förvånad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D