• Anonym (förtvivlad)

Min sambo har ingen sexlust..

Känner att jag håller på att gå under snart.. vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag och min sambo har varit tillsammans i 3,5 år. Han har aldrig haft mycket till sexlust, men det senaste året har det verkligen börjat tära på vår relation.. Han är helt nöjd med sex 1 gång varannan månad eller så.. Medan jag vill ha sex i princip varje dag.. Vi är i 25-års åldern båda två. Jag har frågat honom vad detta kan bero på, men han säger att han alltid varit såhär.. och att han tycker jag är jättesexig, fin osv, men att han inte har något behov av sex.

Sedan vi träffades har han inte runkat en enda gång. Detta resulterar i att han får utlösning i sömnen ibland. Jag frågade honom för ett tag sen hur ofta han överhuvudtaget tänker på sex, och svaret blev tilllslut kanske var 3:e dag. Jag frågade honom om det finns NÅGOT som gör honom tänd, om han reagerar på en skitsnygg tjej på stan, en sexig film eller liknande, men han menar att han inte blir kåt alls.. Har t om frågat honom om han är homo.. men det är han inte säger han.

Jag pallar inte mer nu. Jag är ung, kåt, och vill känna mig som en åtrådd, attraktiv kvinna.. Jag vill ha ett passionerad förhållande. Sex är grymt viktigt för mig... Det har gått såpass långt att jag börjar tänka på andra män.. Jag ser inte min sambo som en sexuell varelse. Jag tänder inte på honom. Ändå har jag försökt allt känns det som; köpt sexiga underkläder, förfört honom på diverse olika sätt, provat oljor, leksaker osv.. men inget hjälper.

När vi väl har sex är det så lamt.. Jag vill att han tar tag i mig, hårt, verkligen VISAR hur kåt han är.. Men det händer inte.

Nu har jag bett honom gå och testa sig för att se om han har testosteronbrist..

Jag orkar fan inte mer nu.. Jag älskar honom, men det har ju blivit ett vänskapsförhållande..

Någon som känner igen sig? Eller har några råd att komma med..? Vet inte vad jag ska ta mig till.

• Svar på tråden Min sambo har ingen sexlust..
  • redneck girl

kan det hänt honom nått någon gång i tiden? kanske han borde testa testosteron nivån el åtminstonde prata med en läkare som kan sånt där.eller så är han sån att han inte gillar sex så smycket.

• Anonym

Min sambo började med hormongele och vaknade något till liv efter det. Så testa testosteronnivån kan vara en bra början. Sen behöver inte det betyda att sexet kommer bli sexigt och spännande men att det kan finnas lite mera lust än vanligt.

Att tvingas ha sex endast en gång i månaden/varannan månad är inte ok. Tyvärr får ni försöka hitta ett sätt att förhålla er till det. Öppet förhållande, han får tillfredställa dig på annat sätt eller nåt. Själ v har jag lidigt att att endast ha sex en gång veckan!! Nu är det ok när jag är gravid - fast nu vill han mera hahaha!

Du är för ung för att behöva anpassa dig till bristen på sex - slutar med att du är otrogen och olycklig.

• Anonym (förtvivlad)

Enligt honom har det inte hänt nåt.. Han har ingen aning om varför han är såhär.. Samtidigt är han "nöjd" med det, eftersom det alltid varit så..

Finns det verkligen 25-åriga killar som bara inte "gillar sex"..? Jag har då aldrig träffat på nån innan... När vi väl har sex så kommer han ju, och ibland ganska snabbt.. så det känns ju uppenbarligen skönt..

• gammelsmurf2

Dumpa och hitta en ny medans du är ung. Han lär ju knappast bättra sig med åren, snarare tvärtom. Ett förhållande utan sex är inget förhållande alls, iallafall inte i vår ålder.

• redneck girl
    gammelsmurf2 skrev 2010-05-14 11:29:47 följande:
    Dumpa och hitta en ny medans du är ung. Han lär ju knappast bättra sig med åren, snarare tvärtom. Ett förhållande utan sex är inget förhållande alls, iallafall inte i vår ålder.
    inte i min ålder heller.
  • Anonym (förtvivlad)
    Anonym skrev 2010-05-14 11:28:54 följande:
    Min sambo började med hormongele och vaknade något till liv efter det. Så testa testosteronnivån kan vara en bra början. Sen behöver inte det betyda att sexet kommer bli sexigt och spännande men att det kan finnas lite mera lust än vanligt. Att tvingas ha sex endast en gång i månaden/varannan månad är inte ok. Tyvärr får ni försöka hitta ett sätt att förhålla er till det. Öppet förhållande, han får tillfredställa dig på annat sätt eller nåt. Själ v har jag lidigt att att endast ha sex en gång veckan!! Nu är det ok när jag är gravid - fast nu vill han mera hahaha!Du är för ung för att behöva anpassa dig till bristen på sex - slutar med att du är otrogen och olycklig.
    Öppet förhållande skulle han aldrig gå med på.. vet inte om jag vill det heller, då gör jag hellre slut..

Jag känner också det, att jag är ung, kåt och ska inte behöva ha det såhär.. Jag blir ju olycklig, och bara det att jag nästan ständigt tänker på andra män.. suck.

Vi har inga barn, så det är inte det som gör att jag stannar.. Frågar mig själv ibland varför jag inte gör slut, men jag tror jag är rädd att jag ska ångra mig sen.. Sen älskar jag ju honom.. men det känns som det börjar bli mer som vän.. {#lang_emotions_frown}
  • Anonym (förtvivlad)
    gammelsmurf2 skrev 2010-05-14 11:29:47 följande:
    Nej jag vet.. {#lang_emotions_cry}
  • redneck girl

börjar det kännas som man bara är vänner,så är det nog en varnings signal.

• Anonym (trollbollsfrugan)

Åh, känner igen mig precis, du e inte ensam, har oxå samma problem, å karl är i samma ålder... vad göra?

styrkekramar!

• Anonym (förtvivlad)
    Anonym (trollbollsfrugan) skrev 2010-05-17 20:49:43 följande:
    Åh, känner igen mig precis, du e inte ensam, har oxå samma problem, å karl är i samma ålder... vad göra?styrkekramar!
    jadu.. känns som man provat allt! har gjort allt jag kan för att "kåta upp" honom.. Men man pallar inte detta i längden!!
Svar på tråden Min sambo har ingen sexlust..