Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Usch, jag håller med dig. Så jävla elaka mot sina bonusbarn många är, dessutom. Vill kräkas av hur dessa vuxna människor skriver om små barn

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    puss skrev 2010-05-14 19:07:00 följande:
    ja man blir så ledsen
    Verkligen. Undrar vad en pappa skulle känna, som får reda på att hans nya skriver så om hans barn....
  • Jazza
    Jezamine skrev 2010-05-14 19:11:13 följande:
    Ja så vad blir din slutsats av detta?
    Är din slutsats att om man upprörs av krig, svält och diverse elände, så skall man stänga av TV och radio, samt sluta läsa tidningar, eftersom det är fel att bli upprörd över sånt man kan låta bli att se på?
  • Jazza
    Jezamine skrev 2010-05-14 19:17:44 följande:
    Varför tror du det?
    Jezamine skrev 2010-05-14 19:06:13 följande:
    Varför läser du där då?
    Därför
  • Jazza
    dessan59 skrev 2010-05-14 20:44:04 följande:
    varför är alla så elaka(nästan alla) är det väll bäst att skriva.TShar väll rätt att komma med ett påstående, om vad hon tycker.ibland kan jag tycka att många av er här på FL är så elaka, va är det för fel på er?
    Om folk känner sig träffade har de ofta väldigt svårt att föra en vettig diskussion, har jag märkt här på FL
  • Jazza
    dessan59 skrev 2010-05-14 20:52:19 följande:
    Jazzaja, så är det nog.....men det är så sorgligt, att alltid hacka på någon, istället för att komma med något bra....liksom
    Det är ju baspsykologi... projicera sin bitterhet på andra människor och påstå att de är orsaken till att man inte har ett perfekt liv.
  • Jazza
    kalin skrev 2010-05-16 18:39:20 följande:
    Det ar ingen som sviker nagra ungar. Men det finns massor med saker som ar varre. Jag kanner ingen sympati mot barn, barn ar idioter...
    Mm, det är jobbigt när varken arv eller miljö vill göra rätt.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!