ni är så jäääävla pinsamma!!!
Jag blir också så jävla förbannad när jag läser det där! Jag brukar tänka på min kompis mormor. Efter vad hon berättat brukar jag och min väninna fantisera om att åka till mormorns hemland endast för att hälla latrin över en viss grav.
Mormorns mamma blev dödad av nazister när deras land blev ockuperat under 2:a världskriget och pappan gifte om sig med en kvinna som gjorde hennes och hennes lillasysters liv till ett helvete. Det hela slutade med att hon som tonåring brottade ner kärringen och satt över henne med en kniv i handen. Hade hennes pappa inte kommit in då och hindrat henne hade hon kanske mördat sin häxa till bonusmamma.
Det är sånt som inte skitskallarna som behandlar barn som smuts tänker på, att en dag växer barnen upp och blir stora och de glömmer inte alla oförrätter som hänt dem.
Min mammas styvpappa behandlade henne som skit med, kallade henne korkad, slog henne och sånt. Han hade iaf vett att be om ursäkt! Samt att dö innan jag föddes så att jag inte behövde slå ihjäl honom för vad han gjorde mot min mamma...