Inlägg från: Stinii |Visa alla inlägg
  • Stinii

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Ja vi har broblem men båda biomammorna i den här familjen. Ja jag sitter och snackar skit om dom och deras val gällande barnen osv. Och?

• Stinii

Eller skit och skit...det är ju fakta.

• Stinii
    Hyppolite skrev 2010-05-15 11:15:34 följande:
    Ja värre kvinnor än styvmammor är svåra att hitta. Vilka nötter!
    Är du seriös? Skulle vilja säga att mördare, barnmisshandlare, pedofiler, bankrånare osv osv är värre än styvmammor. Blir man automatiskt hemsk för att man är styvmamma? Tror att din kommentar säger mer om dig själv än om någon annan...liiite mkt fördommar kanske?
  • Stinii
    Hyppolite skrev 2010-05-15 11:37:30 följande:
    Det finns säkert några rekokvinnor som tycker att barnen är en självklar del av familjen men det är bara att titta i KR så ser man ju hur många resonerar.
    Ja men KR är väl ändå till för att ventilera sig och jag tror att det är lättare hänt att man skriver av sig för att "klaga" än att skriva om något positivt. Tror inte att det är så många som använder sig av KR, av dom som skriver positiva saker för då har man inget behov av att vara anonym =)

Förstår inte vad man ska in i dom trådarna och göra om man bara stör sig och inte har något vettigt att komma med...
  • Stinii
    kalin skrev 2010-05-15 12:01:33 följande:
    Manniskan pastog att hon kakade piller.
    Varför blir man tillsammans med någon som har barn om man inte ens GILLAR barn?

Har aldrig ifrågasatt varför man blir tillsammans med en man som har barn sedan innan förut men om man inte ens tycker om barn så förstår jag verkligen inte.
  • Stinii
    kalin skrev 2010-05-15 12:32:21 följande:
    For att man foralskar sig i personen?
    Vid första ögonkastet då eller? Dröjde det lång tid innan du fick reda på att han hade barn? Förklara gärna.
  • Stinii
    Lanloun skrev 2010-05-15 20:40:47 följande:
    Har bara läst ts.... tycker det är så klockrent! haha Jag har läst föööör många trådar här på fl för att motstå att hålla med. Men vad är KR?
    Känsliga rummet.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!