Inlägg från: VirrigaVerna |Visa alla inlägg
  • VirrigaVerna

ni är så jäääävla pinsamma!!!

puss skrev 2010-05-14 21:53:19 följande:
    de är rubbade. dom ba, ååååh när vi får EGNA barn, då kommer hans ungar att försvinna av sig sjölvt!
    Naivt tänkt om inte annat

Är det en vettig karl så väljer han inte bort något av sina barn och är det så att han gör det så finns ju risken för att även styvmammans egna barn en gång blir bortvalda.
    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:08:16 följande:
    Vad ar problemet? Och vad fan vill du jag ska gora? Varken jag eller min sambo har bett om dessa ungar. Jag tycker inte om dom av den enkla anledningen att dom ar barn. Jag kommer aldrig tycka om barn hur garna du an vill.
    Jag vet inte om jag missuppfattar nu men din sambo är väl far till barnen?
  • VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:25:26 följande:
    Ja och det innebar inte att jag har nan slags skldighet gentemot dem...Inte min sambo heller...Javla konstigt folk resonerar
    Nej det är ju konstigt att tycka att en förälder har skyldigheter gentemot sina barn
  • VirrigaVerna

Jag tycker att det är synd att de dåliga bio- och styvmammorna får allt fokus. För det finns många riktigt bra också.
    De här som är riktigt risiga ligger ju även de risigt till. För tänk om mannen lämnar dem och beslutar sig för att skita även i deras gemensamma barn. Hur förklarar man det för barnet?

• VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:30:08 följande:
    Ja det ar det. Varfor skulle man ha skyldgheter genemot barn man aldrig bett om?
    Det är ju tragiskt men endera så spottar man i nävarna och tar på sig ansvaret över de barn man varit med om att sätta till livet bara av det faktum att de är barn och behöver stöd, trygghet och närvarande föräldrar.
    Eller så duckar man och skiter i ansvaret
  • VirrigaVerna
    kalin skrev 2010-05-15 11:44:03 följande:
    Ja det gor man som man vill och kanner. Man har knappast nagra skyldigheter.
    Nej inte annat än ekonomiska så är det. Det är bara tragiskt för de barn som råkar ut för det tankesättet.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!