Inlägg från: Hyppolite |Visa alla inlägg
  • Hyppolite

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Ja värre kvinnor än styvmammor är svåra att hitta.

Vilka nötter!

• Hyppolite
    kalin skrev 2010-05-15 10:31:51 följande:
    Min sambo ar den vikigaste personen i mitt liv. Varfor ska jag lamna honom bara for han rakar ha tva ungar? Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora.
    Vilken nolla. Hade det varit en riktigt man så hade du blivit utslängd för länge sedan.
  • Hyppolite
    Stinii skrev 2010-05-15 11:26:18 följande:
    Är du seriös? Skulle vilja säga att mördare, barnmisshandlare, pedofiler, bankrånare osv osv är värre än styvmammor. Blir man automatiskt hemsk för att man är styvmamma? Tror att din kommentar säger mer om dig själv än om någon annan...liiite mkt fördommar kanske?
    Det finns säkert några rekokvinnor som tycker att barnen är en självklar del av familjen men det är bara att titta i KR så ser man ju hur många resonerar.
  • Hyppolite
    Ts Mamma skrev 2010-05-15 11:52:12 följande:
    Oh vilket bra resonemang, jag är en nöt!Jag är en nöt fast jag accepterar älskar och tar hand om mina bonusar precis som jag älskar och tar hand om mitt eget barn, jag är en nöt fast jag inte tycker illa om mina bonusars biomamma, eller???
    Nej men många är inte som dig.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!