Inlägg från: Ts Mamma |Visa alla inlägg
  • Ts Mamma

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Ja, jisses Amalia...

Mina bonusbarn och deras Mamma kommer bra överense och jag kan ärligt säga att jag älskar dem.

Har aldrig tyckt att deras Mamma är en skitstövel, fifflar, snackar skit och spride lögner, inte vill sina barns bästa eller gör saker bara för att jävlas...

...men man kan ju välja att bara se den ena sidan och blunda för den andra så som du TS verkar göra, allt är inte svart eller vitt, myntet har inte bara en sida så att dra alal bonusmammor över en kam så här tycker jag e rent ut sagt befängt!

• Ts Mamma
    Hyppolite skrev 2010-05-15 11:15:34 följande:
    Ja värre kvinnor än styvmammor är svåra att hitta. Vilka nötter!
    Oh vilket bra resonemang, jag är en nöt!

Jag är en nöt fast jag accepterar älskar och tar hand om mina bonusar precis som jag älskar och tar hand om mitt eget barn, jag är en nöt fast jag inte tycker illa om mina bonusars biomamma, eller???
  • Ts Mamma
    Stinii skrev 2010-05-15 11:49:19 följande:
    Ja men KR är väl ändå till för att ventilera sig och jag tror att det är lättare hänt att man skriver av sig för att "klaga" än att skriva om något positivt. Tror inte att det är så många som använder sig av KR, av dom som skriver positiva saker för då har man inget behov av att vara anonym =)Förstår inte vad man ska in i dom trådarna och göra om man bara stör sig och inte har något vettigt att komma med...
  • Ts Mamma
    kalin skrev 2010-05-15 12:01:33 följande:
    Manniskan pastog att hon kakade piller.
    Å de kan hon inte ha gjort menar du??

Du vet att inget preventivmedel är 100%....
  • Ts Mamma
    kalin skrev 2010-05-15 12:08:31 följande:
    Nej det vet jag inte helt sakert och det spelar ingen roll heller. Oavsett sa har varken jag eller min sambo bett om dessa barn.
    Nej, men din sambo vet förhoppningsvis hur barn blir till och då kan man ju inte skylla på henne, han var väl lika delaktig i själva tillverkningen som henne eller???
  • Ts Mamma
    Hyppolite skrev 2010-05-15 12:09:58 följande:
    Nej men många är inte som dig.
    Eller så är kanske många som mig men man hör bara de negativa sakerna, för att de är det man känner att man behöver få ur sig??
  • Ts Mamma
    kalin skrev 2010-05-15 12:18:09 följande:
    Han trodde hon skyddade sig. Sannolikheten att man blir gravid 2 ganger om man ater sina piller som ska ar inte sarsillt stor. Dessutom hade hon tjatat om barn innan...Men detta spelar ingen roll da barnen ar har nu och min sambo tycker om dom och traffar dom nar han kan.  Men varfor jag skulle ha nan skyldighet mot barnen forstar jag inte...
    Nej, du har ingen juridisk skyldighet mot barnen, det håller jag med om MEN du är en vuxen människa och de är barn, du har således ett VUXEN ansvar gentemot barnen dvs. att inte behandla dem eller deras Mamma illa, de är barn och du är vuxen, det verkar många ha problem att förstå, det är INTE barnens fel att deras föräldrar inte bor ihop, det är föräldrarnas!
  • Ts Mamma
    kalin skrev 2010-05-15 12:18:09 följande:
    Han trodde hon skyddade sig.
    Han trodde, ja visst, tragiskt om han blivit "lurad" men det frångår inte rincipen att han kunde ha skyddat sig, att han vet hur barn blir till samt att de kjan bli till fast man har preventivmedel!
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!