Inlägg från: susannemalmö |Visa alla inlägg
  • susannemalmö

ni är så jäääävla pinsamma!!!

kalin skrev 2010-05-15 14:50:34 följande:
    Haller med, vet inte varfor folk gor som stor grej av natt som inte ens ar natt problem...dom ar ej tvilligar....
    Haha, sjukt ball med folk som går på att mannen blivit lurad två gånger, då använder man inte många procent av hjärnan.

Men iof, blir man kär i ett pucko är man kanske inte Einstein precis.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-15 16:01:28 följande:
    susannemalmö skrev 2010-05-15 15:46:10 följande: Alla kan gora misstag. Jag tycker man ar en idiot om man tvingar och/eller lurar nagon att bli pappa. Nej jag kan inte pasta att jag tycker synd om min sambo, han gillar sina barn....
    Visst kan alla göra misstag, men sen tar man konsekvenserna av dem. Och nä, att träffa sina barn fyra gånger om året är inte att ta ansvar.
    Din sambo är precis så pinsam som Ts skriver, och du är inte mycket bättre.

Varför tycker du inte om dig själv mer än att du är tillsammans med ett pucko som "blir lurad" två gånger på samma sätt av samma person? Anser du själv att du inte är värd eller kan hitta nån bättre?

Fan, jag hatar katter, inte är jag så korkad att jag träffar en kille med två stycken hemma.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-15 16:15:39 följande:
    Allra pinsamast ar nog du sitter och dommer ut folk utan att ens ha halften av all fakta.
    Nä, jag känner mig inte så pinsam. Din sambo lyckades enligt dig gå på samma trick två gånger-clever.
    Dessutom träffar han bara sina ungar fyra gånger om året.
    Grattis till kapet, syster:)
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 18:39:20 följande:
    Det ar ingen som sviker nagra ungar. Men det finns massor med saker som ar varre. Jag kanner ingen sympati mot barn, barn ar idioter...
    Aha, och sen slutar de var idioter när de växer upp då?
    Ja, förutom du och din sambo då förstås.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 19:29:50 följande:
    Oftast. Ar alla som inte gillar barn idioter?
    Nej för fan, klart man inte behöver gilla barn.
    Men är man en så värdelös pappa som din sambo och dessutom går på samma fint två gånger är man en idiot.
    Är man tillsammans med en idiot och dessutom försvarar idiotin är man också en idiot.
    Att skaffa en kille som har barn när man inte gillar dem är inte precis höjden av intelligens.

Förstår du bättre nu eller ska jag förklara mer ingående för dig?
  • susannemalmö
    trolltotten skrev 2010-05-16 19:56:20 följande:
    Vänta här nu. Ställt upp mer än vad han behövt? Va han inte pappa skrev du?? *ASGARV* Lämna gubben och bli normal, eller hjälp honom att ta hand om ungarna HAN satt till världen. Det är svårt att bli lurad på sig barn, vill man absolut inte ha barn finns det kondom, så slipper man fundera på om kvinnan försöker luras eller inte. Rötägg!
    Han har dessutom blivit lurad två gånger, på samma sätt och av samma kvinna. Haha, jag trodde inte att det fanns kvinnor som gick på sånna historier av idiotmän som inte pallar ta hand om sina barn.

Fan, jag blev lurad att bli mamma, jag tror jag ska sätta ut min dotter på gatan imorgon, jag har ju inget ansvar för henne.
    Fast det går ju inte, jag har ju både moral och etik i kroppen.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 20:24:55 följande:
    Kankse i din varld. Men inte i min varld, inte i hans och inte heller i lagens. Trots detta tar han mycket mer ansvar an vad han behover. Tycker folk ska sluta spekulera i sant ni inte har en aning om.
    Haha, det är alltså inte hans ungar i lagens mening
    ?
    Men fine, stående ovationer till din idiot till smabo för att han pallar träffa ungarna han knullade till sig fyra gånger om året.
    Ungarna i fråga är ju säkerligen med på hyllningen och tycker att han är en riktig kanonfarsa, eller
    ?

Men du, mamman har ju inte heller fler skyldigheter enligt lagen än att betala underhåll, borde vi inte hylla henne mer då eftersom hon gör väldigt mycket mer än vad hon behöver. Du kan väl börja med hyllningarna av henne?
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 20:31:25 följande:
    Alla som knullar ar mogan att ta hand om barn? Jo sakert.... Om det ar synd om ungarna sa ar det karringens fel...
    Varför vill du ta hand om en omogen loser då?
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 20:57:23 följande:
    Hon borde inte satt dom till varlden overhuvud taget. Tar hand om ungarna gor hon verkligen inte...
    Till skillnad från din sambo då?
    Är det inte konstigt att man dömmer mamman när du är tillsammans med en man som skiter i sina barn. Stenar...glashus...ja, du fattar.
  • susannemalmö
    puss skrev 2010-05-18 06:42:15 följande:
    varför gör han inte det då?
    För han vill inte, det står i inlägg 135. Men jag antar att det är svårt att hålla redan på vad man redan skrivit, lätt att ändra sig när ingen håller med om att sambon som skiter i sina barn ska vinna pris för årets pappa.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 19:59:53 följande:
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
    Tja, hur ska vi tolka det här om inte som att din sambo inte vill ta hand om några ungar?
    Nu får du ju försöka vara lite konsekvent.
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-18 10:08:12 följande:
    Tycker du att det ar samma sak att traffa nagon som att ta hand om nagon? Jag
    Fast skit samma om din sambo vill träffa ungarna då och då, vill han inte ta hand om dem är han ju ett rövhål. punkt.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!