Inlägg från: Tottelina |Visa alla inlägg
  • Tottelina

ni är så jäääävla pinsamma!!!

kalin skrev 2010-05-15 11:25:26 följande:
    Ja och det innebar inte att jag har nan slags skldighet gentemot dem...Inte min sambo heller...Javla konstigt folk resonerar
    *tappar hakan*!

Din man har inga skyldigheter gentemot sina egna biologiska barn? Hur tänkte du här?
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 11:44:03 följande:
    Ja det gor man som man vill och kanner. Man har knappast nagra skyldigheter.
    Stackars barn.
  • Tottelina
    Natosh skrev 2010-05-15 11:51:56 följande:
    Omg, menar du att biomamman smög sig in en natt och stal hans sperma?? Stackars karl!
    Han blev sperm-napped!

Nej men allvarligt nu. Om någon vill diskutera det här fast kanske från en annan vinkel

www.familjeliv.se/Forum-5-69/m52541405.html
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 12:08:31 följande:
    Nej det vet jag inte helt sakert och det spelar ingen roll heller. Oavsett sa har varken jag eller min sambo bett om dessa barn.
    Hur många barn handlar det om?
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 12:18:09 följande:
    Han trodde hon skyddade sig. Sannolikheten att man blir gravid 2 ganger om man ater sina piller som ska ar inte sarsillt stor. Dessutom hade hon tjatat om barn innan... Men detta spelar ingen roll da barnen ar har nu och min sambo tycker om dom och traffar dom nar han kan.  Men varfor jag skulle ha nan skyldighet mot barnen forstar jag inte...
    Han trodde hon skyddade sig två gånger, och blev lurad två gånger. Han har alltså gjort en kvinna på smällen två gånger = med två barn utan att tänka sig för?

Ja han ska ta ansvar för sina barn annars är han inget annat än ett kryp.
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 12:30:28 följande:
    Enligt dig ar det alltsa helt i sin ordning att kvinnor lurar man till att bli pappa?
    Nej enligt mig är det upp till varje individ att skydda sig. Normalt sett i ett förhållande litar man på varandra men i din mans fall finns det två faktorer som gör att jag tycker han får skylla sig själv - han gick på det två gånger med samma kvinna (lär man sig inte?) och han verkar enligt dig avsky barn så till den grad att han inte tar ansvar för de han är med och tillverkar därför borde det legat i hans intresse att skydda sig med denna kvinna för som alla vet är inga p medel hundraprocentiga. Hon kanske faktiskt hade skydd?
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-15 19:52:18 följande:
    Haller inte rikigt med men har ingen lust att diskutera detta mer. Ungarna ar redan satta till varlden och hur dom blivit till spelar mindre roll.
    Nej jag förstår faktiskt inte varför det här ska diskuteras heller men du uttalade dig och berättade så det är klart man undrar och säger vad man tycker om saken.
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 18:26:55 följande:
    Alltså du får nog bara ta och inse att din snubbe har ett par ungar. Deal with it för sjutton.
    Vem är dummast här kan man ju undra, den som knullar med en brud två ggr och tror hon käkar piller eller den som tror att karln är oskyldig i sammanhanget.
    Låter som a match made in heaven annars haha

*kunde inte låta bli*!
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 18:34:30 följande:
    Som sagt jag har accpeterat det for flera ar sen. Det ar ar inte jag som forsatter tjfsa om hur ungarna blev till.
    Jag upplever att du lever i djup förnekelse och det är inte hälsosamt. Jag struntar väldigt mycket i vad du tycker om din karls barn men det är mycket störande att ta del av sån här hemsk avsky mot ett par stackars barn. Jag mår riktigt illa när jag läser vad du skriver.
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 19:00:27 följande:
    Nu borjar jag bli irriterad. Har val aldrig sagt att jag hatar barnen. Varfor sitter ni och hittar pa saker?
    Tja det är ju inte precis kärleksfullt att skriva hur mycket man ogillar dem, att de är oönskade och påtvingade.
  • Tottelina
    trolltotten skrev 2010-05-17 19:03:04 följande:
    Mohahaha nää inte direkt. Speciellt inte då det är ganska omöjligt att bli "påtvingade" eller "lurade" på barn. Kondom är ett bra svar på det
    Ja vi normalintelligenta drar nog ganska snabbt den slutsatsen men hey, köper man att karln inte fattat hur blommor och bin fungerar ens efter en född unge och aktivt pippande får man ju nästan lite sympatikänslor..
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 19:04:02 följande:
    Det finns ett mellanting, jag hatar dom inte och jag alskar dom inte heller . Som nagon sa bor jag som vuxen manniskoa repektera dom,  vilket jag abslout gor.
    Tycker du att du gör det när du sitter på internet och raljerar om hur din stackars man inte klarat av att lägga ihop två och två och pratar om hur mycket du ogillar barnen?
    Det tycker inte jag.
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 19:27:47 följande:
    Abort ar ett annat.
    Uh-oh....
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!