Inlägg från: trolltotten |Visa alla inlägg
  • trolltotten

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Åh herregud. Fy faan vad fördomar det finns på fl.. Jag har en styvson (bonusson) kalla han vad ni vill. Världens goaste 5-åring! Kan helt ärligt säga att jag älskar honom minst lika mycket som min biologiska 1-åriga dotter! Sen vad hans mamma gör/inte gör/ tänker/ hotar eller inte har inget med saken att göra! Jag älskar min sambo, med honom kommer även hans son. Antingen accepterar man det från sekund 1 eller så får man väl leta efter någon annan gubbe!

Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-15 12:32:21 följande:
    For att man foralskar sig i personen?
    Och med den personen medföljer barnen! Kan man inte ta det får man snällt gå åt sidan då barnen alltid går före!
    Vissa människor kan, andra inte.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 19:53:33 följande:
    I min varld sa ar det kvinnan som tvingar en man att bli pappa som ar idiot. Blir man anda tvingad att bli pappa far man vara sa involverad man som man vill och kanner. Min sambo har stalt upp mycket mer pa dessa ungar an vad han behovt. Tanker inte disskutera detta mer med dig da inte uppenbarligen inte klarar av att fora en diskusion pa ett moget och respektfullt satt.
    Vänta här nu. Ställt upp mer än vad han behövt? Va han inte pappa skrev du?? *ASGARV* Lämna gubben och bli normal, eller hjälp honom att ta hand om ungarna HAN satt till världen. Det är svårt att bli lurad på sig barn, vill man absolut inte ha barn finns det kondom, så slipper man fundera på om kvinnan försöker luras eller inte. Rötägg!
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 19:59:53 följande:
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
    Det klart som fan att han har det! Det är HANS ungar!
    susannemalmö skrev 2010-05-16 20:00:49 följande:
    Han har dessutom blivit lurad två gånger, på samma sätt och av samma kvinna. Haha, jag trodde inte att det fanns kvinnor som gick på sånna historier av idiotmän som inte pallar ta hand om sina barn. Fan, jag blev lurad att bli mamma, jag tror jag ska sätta ut min dotter på gatan imorgon, jag har ju inget ansvar för henne. Fast det går ju inte, jag har ju både moral och etik i kroppen.
    Hahaha, jaa jag får nog göra detsamma Jävla nötter det finns!
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 20:24:55 följande:
    Kankse i din varld. Men inte i min varld, inte i hans och inte heller i lagens. Trots detta tar han mycket mer ansvar an vad han behover. Tycker folk ska sluta spekulera i sant ni inte har en aning om.
    Kan man knulla fram ungarna, kan han ta hand om dom. Stackars ungar!
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 20:31:25 följande:
    Alla som knullar ar mogan att ta hand om barn? Jo sakert.... Om det ar synd om ungarna sa ar det karringens fel...
    Kärringens fel för att hon tar hand om barnen hon satt till världen? Okej, vissa är för korkade för sitt eget bästa. Ta du hand om din loser så blir det nog bra. Jag går och kramar om min styvson
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-17 18:40:15 följande:
    Att jag har accepterat dom betyder inte att jag har nan skyldighet att vara i narheten av dom.
    Om du accepterat barnen tycker jag du kan vara snäll mot dom för en gångs skull. Packa resväskan och flytta.
  • trolltotten
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:53:10 följande:
    Barnen var där före dig. Bara att inse det och kanske bete dig som en vuxen människa. Du behöver inte älska dom för det, bara respektera dom.
    kalin skrev 2010-05-17 18:54:50 följande:
    Jag respeketerar dom.
    Vart faan respekterar du dom??? Stackars barn. Och varför du ska lämna den du älskar pga den du älskar? Kanske för att det är mer snällt att rädda två barn och förstöra ditt liv isf. Herregud, det är en karl, finns nog fler. Kan dock vara svårt för dig. 2 barn kan aldrig få en ny pappa.
  • trolltotten
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:01:50 följande:
    Tja det är ju inte precis kärleksfullt att skriva hur mycket man ogillar dem, att de är oönskade och påtvingade.
    Mohahaha nää inte direkt. Speciellt inte då det är ganska omöjligt att bli "påtvingade" eller "lurade" på barn. Kondom är ett bra svar på det
  • trolltotten
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:04:45 följande:
    Ja vi normalintelligenta drar nog ganska snabbt den slutsatsen men hey, köper man att karln inte fattat hur blommor och bin fungerar ens efter en född unge och aktivt pippande får man ju nästan lite sympatikänslor..
    Snarare livrädd för att det faktiskt finns så otroligt korkade människor :-O
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-17 19:27:47 följande:
    Abort ar ett annat.
    Ska man döda ett barn för att killen e korkad och inte vet vad kondom är om det bara är han som inte vill ha barnet? Jag skulle då aldrig göra det, vill gubben inte ha barn, vet han exakt vad gummi är för nåt! Hemska människa!!
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-18 16:47:53 följande:
    Tanker inte dra igang nan disuksion om abort, finns andra tradar for det. Ja han borde anvant kondom. Eftersom vi alla ar overens kanske vi inte behover tjata om de mer?
    Då ska han oxå ta sitt ansvar. Det är väl inte så svårt?
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!