Inlägg från: puss |Visa alla inlägg
  • puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Bedan skrev 2010-05-14 21:41:20 följande:
    Jag blir också så jävla förbannad när jag läser det där! Jag brukar tänka på min kompis mormor. Efter vad hon berättat brukar jag och min väninna fantisera om att åka till mormorns hemland endast för att hälla latrin över en viss grav.Mormorns mamma blev dödad av nazister när deras land blev ockuperat under 2:a världskriget och pappan gifte om sig med en kvinna som gjorde hennes och hennes lillasysters liv till ett helvete. Det hela slutade med att hon som tonåring brottade ner kärringen och satt över henne med en kniv i handen. Hade hennes pappa inte kommit in då och hindrat henne hade hon kanske mördat sin häxa till bonusmamma.Det är sånt som inte skitskallarna som behandlar barn som smuts tänker på, att en dag växer barnen upp och blir stora och de glömmer inte alla oförrätter som hänt dem.Min mammas styvpappa behandlade henne som skit med, kallade henne korkad, slog henne och sånt. Han hade iaf vett att be om ursäkt! Samt att dö innan jag föddes så att jag inte behövde slå ihjäl honom för vad han gjorde mot min mamma...
    vilket skit.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • puss
    Bedan skrev 2010-05-14 21:47:29 följande:
    Ja, jag tycker bara det är så intressant att folk tror att de kan behandla som nått skräp karln släpat in med stövlarna och komma undan med det! Alla blir stora en dag och man är inte så kaxig den dan man står ansikte mot ansikte med en 30årig kille på 190 cm och 100 kg som frågar en varför i helvete man var en sån bitch hela hans uppväxt!
    hejja sånt!!
  • puss

de är rubbade. dom ba, ååååh när vi får EGNA barn, då kommer hans ungar att försvinna av sig sjölvt!

• puss
    Lanloun skrev 2010-05-16 09:47:23 följande:
    Man blir aldrig riktigt klar med sitt ex som man har barn med. Det finns alltid något där.
    nej, jag har inte barn med nåt av mina ex. inte maken heller.
  • puss

alltså nåt av SINA ex, inte mina
    bäst att förtydliga det..... knowing fl.

• puss
    kalin skrev 2010-05-15 12:30:28 följande:
    Jag behandlar dom inte illa. Jag haller mig borta for det mesta. Jag har alltid varit valdigt saker pa att jag inte vill ha barn, jag har forsokt att tycka om dom men jag kan helt eneklt inte. Dessuotm har barnen gjort nagot som i mina ogon ar oforlatligt, oavsett om mna ar barn eller vuxen Enligt dig ar det alltsa helt i sin ordning att kvinnor lurar man till att bli pappa?
    vad är värre oförlåtligt än att svika sina barn?
  • puss
    kalin skrev 2010-05-16 19:59:53 följande:
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
    lika bra det.
  • puss
    kalin skrev 2010-05-16 18:39:20 följande:
    Det ar ingen som sviker nagra ungar. Men det finns massor med saker som ar varre. Jag kanner ingen sympati mot barn, barn ar idioter...
    fat nu tycker jag synd om dig. är det så du ser på dig själv som liten?
  • puss
    kalin skrev 2010-05-17 19:19:01 följande:
    Hade vart jatteglad om han kunnat traffa dom oftare eftersom det ar vad han vill.
    varför gör han inte det då?
  • puss
    kalin skrev 2010-05-18 09:56:35 följande:
    Kan inte inte ga inte pa det har men det finns valdigt bra skal.
    vill man träffa sina barn, men inte gör det, är den enda godtagbara anledningen att man är död.
  • puss

fö vill jag passa på att tacka kalin för relevant närvaro i tråden

• puss
    trolltotten skrev 2010-05-18 16:34:41 följande:
    Ska man döda ett barn för att killen e korkad och inte vet vad kondom är om det bara är han som inte vill ha barnet? Jag skulle då aldrig göra det, vill gubben inte ha barn, vet han exakt vad gummi är för nåt! Hemska människa!!
    döda ettbarn, men shit..... det är abort, inte mord.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!