Inlägg från: kalin |Visa alla inlägg
  • kalin

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Stinky skrev 2010-05-17 18:18:29 följande:

Ja men nu gjorde han inte det och det var ett misstag. Det ar vi alla overens om. Inget att tjafsa om.
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 18:28:33 följande:
    Ja och?
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:30:34 följande:
    Fast det folk försöker förklara för dig är att du säger att han blev tvingad och han blev ju inte tvingad eftersom han frivilligt hade sex, misstag eller inte. Gör man ett misstag kan man inte gå runt och skrika att man blev tvingad till det. Bara att erkänna och svälja det hela.
    Det ar ingen som gor hller. Har vid upprepede tillfallen sagt att detta inte spelar nagon roll och da barnen redan ar satta till varlden. Det ar ni som fortsatter tjafsa.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 18:29:42 följande:
    Alltså du får nog bara ta och inse att din snubbe har ett par ungar. Deal with it för sjutton. Vem är dummast här kan man ju undra, den som knullar med en brud två ggr och tror hon käkar piller eller den som tror att karln är oskyldig i sammanhanget. Låter som a match made in heaven annars haha *kunde inte låta bli*!
    Som sagt jag har accpeterat det for flera ar sen. Det ar ar inte jag som forsatter tjfsa om hur ungarna blev till.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:37:47 följande:
    Fast du kan väll inte riktigt säga att du accepterat att han har två barn sen innan eftersom du inte vill vara i närheten av hans barn?
    Att jag har accepterat dom betyder inte att jag har nan skyldighet att vara i narheten av dom.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-17 18:49:09 följande:
    Om du accepterat barnen tycker jag du kan vara snäll mot dom för en gångs skull. Packa resväskan och flytta.
    Som sagt jag tycker inte om dom. Skulle aldrig ge upp den jag alskar for deras skull.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 18:52:04 följande:
    Jag upplever att du lever i djup förnekelse och det är inte hälsosamt. Jag struntar väldigt mycket i vad du tycker om din karls barn men det är mycket störande att ta del av sån här hemsk avsky mot ett par stackars barn. Jag mår riktigt illa när jag läser vad du skriver.
    Det ar ditt problem, inte mitt. Jag fornekar ingenting.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:53:10 följande:
    Barnen var där före dig. Bara att inse det och kanske bete dig som en vuxen människa. Du behöver inte älska dom för det, bara respektera dom.
    Jag respeketerar dom.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:01:50 följande:
    Tja det är ju inte precis kärleksfullt att skriva hur mycket man ogillar dem, att de är oönskade och påtvingade.
    Det finns ett mellanting, jag hatar dom inte och jag alskar dom inte heller . Som nagon sa bor jag som vuxen manniskoa repektera dom,  vilket jag abslout gor.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 19:09:36 följande:
    Du säger att dom gångerna som dom gånger så vill inte du vara där, det är väll inte att respektera dom? Barnen förstår att du inte gillar dom och känner sig otroligt oälskade av detta. Sen säger du att du kan vara tillsammans med din karl för att han bara träffar sina barn 4 gånger om året och det accepterar du, men om barnen had velat träffa sin pappa mer så hade inte du varit så glad i det vilket betyder att du inte respekterar att de fanns där före dig?
    Hade vart jatteglad om han kunnat traffa dom oftare eftersom det ar vad han vill.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:05:53 följande:
    Tycker du att du gör det när du sitter på internet och raljerar om hur din stackars man inte klarat av att lägga ihop två och två och pratar om hur mycket du ogillar barnen? Det tycker inte jag.
    Nja att prata om sitt prvatliv gor folk hela tiden bade pa FL och med andra.  Men det var abslout inte meningen att det skulle ga sa har langt. Haller med dig delvis.
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 19:03:46 följande:
    Skyller inte pa nan. Har kommit over det dar.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-17 19:03:04 följande:
    Mohahaha nää inte direkt. Speciellt inte då det är ganska omöjligt att bli "påtvingade" eller "lurade" på barn. Kondom är ett bra svar på det
    Abort ar ett annat.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 19:27:23 följande:
    "Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora." "Jag behandlar dom inte illa. Jag haller mig borta for det mesta." "Visste om barnen fran borjan men sag det inte som natt storre problem da dom bor langt bort och inte traffar min sambo sarsillt ofta. Ser det fortfrande pa de sattet.." "herregud jag alskar min sambo och ser ingen anledning till varfor vi inte kunna leva ihop for att han har barn som han traffar 4 ganger om aret...forstar att era liv kretsar kring barn men for oss ar det inte sa..." Det här är alla citat som du har skrivit. Varför tror du att det inte riktigt känns som om du hade varit jätteglad om han kunde träffa dom oftare?
    Jatteglad for hans skull. Inte for min egen kanske. Men jag hade abslout gora det basta av situaionen.
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 19:33:31 följande:
    Valdigt sant det med. Jag kan inte heller styra over det dar...
  • kalin
    puss skrev 2010-05-18 06:42:15 följande:
    varför gör han inte det då?
    Kan inte inte ga inte pa det har men det finns valdigt bra skal.
    susannemalmö skrev 2010-05-18 07:54:33 följande:
    För han vill inte, det står i inlägg 135. Men jag antar att det är svårt att hålla redan på vad man redan skrivit, lätt att ändra sig när ingen håller med om att sambon som skiter i sina barn ska vinna pris för årets pappa.
    Sa star det inte. Blir sa trott pa folk som hela tiden vill tro det abslout varsta...
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-18 10:04:53 följande:
    Tja, hur ska vi tolka det här om inte som att din sambo inte vill ta hand om några ungar? Nu får du ju försöka vara lite konsekvent.
    Tycker du att det ar samma sak att traffa nagon som att ta hand om nagon? Jag tyckjer iaf att det tva helt olika saker.
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-18 10:12:29 följande:

Jag har forstatt att du tycker det. Jag haller inte med men jag repekterar din asikt.
  • kalin
    puss skrev 2010-05-18 13:22:15 följande:
    Det finns andra saker man inte kan styra over.
    puss skrev 2010-05-18 13:23:30 följande:
    fö vill jag passa på att tacka kalin för relevant närvaro i tråden
    Inser att traden urartat men vagrar ta pa mig hela skulden. Att man svarar pa kommentater och pahopp ar inget kontigt.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-18 16:34:41 följande:
    Ska man döda ett barn för att killen e korkad och inte vet vad kondom är om det bara är han som inte vill ha barnet? Jag skulle då aldrig göra det, vill gubben inte ha barn, vet han exakt vad gummi är för nåt! Hemska människa!!
    Tanker inte dra igang nan disuksion om abort, finns andra tradar for det.
    Ja han borde anvant kondom. Eftersom vi alla ar overens kanske vi inte behover tjata om de mer?
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!