• Anonym

ni som lyckades gå ner i vikt , hur gjorde ni snälla hjälp mig ?

Hej 

jag vill verkligen gå ner i vikt jag är 157 cm lång och väger 67 kg efter 2 garviditeter  , hur ska jag kunda går ner ,nån förslag ? vad använde ni er av som lyckades ?

pulver ?
    ditet ?

hjälp mig här ........

• Svar på tråden ni som lyckades gå ner i vikt , hur gjorde ni snälla hjälp mig ?
  • Anonym (Löpning)

Jag gick ner 10 kg på 4 veckor genom att börja springa. Började med att promenera för att sedan successivt börja springa och utöka varje gång.

• Anonym

Jag började med LCHF för en månad sen och har gått ner 3 kg nu, äter jättegod mat men motionerar inte särskilt mycket så för mig passar det kanonbra! Googla om du vill veta mer!

• Anonym

ok jag går ganska mycket och jobbar heltid.

• helene306

För mig funkade lchf bäst när jag ville ner i vikt. Efter alla positiva förbättringar ser jag inte lchf som en bantningsmetod utan en livsstil. Jag mår bra och går ner i vikt, bäst är att jag slipper sötsug och hungerskänsla.

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Lady Dahmer
    LCHF.

slipper vara hungrig - kan äta när man vill och hur mycket man vill och hur ofta man vill.
    slipper räkna kalorier
    slipper banta
    får äta GOD mat
    blir av med sockersuget och småätandet
    lär sig äta bra
    blir frisk - alla magproblem försvinner

Jag har försökt mig på diverse dieter genom livet och misslyckats varje jävla gång.
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
  • Anonym

Jag har 4 olika vänner som kört cambridge, helt sjukt vad bra det funkar!! en har gått ner 20 kg, en annan 18 kg, tredje 10 kg och den fjärde håller på just nu och har redan gått ner 5 kg. Det verkar banne mig fungera för alla!! Men då måste man också köra det stenhårt, inget fusk!

• Anonym

kan nån förklaar hur det funkar ?

• Lady Dahmer
    Anonym skrev 2010-05-14 19:14:26 följande:
    kan nån förklaar hur det funkar ?
    LCHF?

enkelt förklarat så betyder LCHF Low Carb High Fat vilket innebär att man äter minimalt med kolhydrater och MYCKET fett.

metoden kallas fettdieten eller njutningsmetoden.

Man skippar allt mjöl (pasta, bröd osv) stärkelse (rotfrukter, potatis) socker (frukt osv) och äter protein och fett. (kött, ägg osv)

Mer här:

http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
Svar på tråden ni som lyckades gå ner i vikt , hur gjorde ni snälla hjälp mig ?