• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • BrejkStyle
    sonen08 skrev 2010-08-21 12:49:34 följande:
    okej..Men din kusin han vll ha barn va??? och han bodde inte långt ifrån mig va??? kanske ska lägga ut en napp som bete heheh
    Hehe ja han vill väl ha barn så småning om när han träffat en tjej ! Närmare en till stockholm som sagt! hehe..
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 12:58:17 följande:
    Hehe ja han vill väl ha barn så småning om när han träffat en tjej ! Närmare en till stockholm som sagt! hehe..
    meeen okej verkar vara hopplöst fall...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 02:10:53 följande:
    Har inte ni som ska med på resan också singelvänner?
    Knappt några.. Obestämd Sen vill ju vi få veta lite om dom du drar emd på kryssningen oxå...
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-21 19:16:05 följande:
    Knappt några.. Obestämd Sen vill ju vi få veta lite om dom du drar emd på kryssningen oxå...
    Ok hehe!
    Jarå ja ska berätta precis innan vi åker när det är helt bestämt vilka som hänger med =)
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 19:28:12 följande:
    Ok hehe!
    Jarå ja ska berätta precis innan vi åker när det är helt bestämt vilka som hänger med =)
    precis innan vi bokar heter det..
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-21 19:33:18 följande:
    precis innan vi bokar heter det..
    Hehe jao! :)
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 19:38:10 följande:
    Hehe jao! :)
    Måste ju ha namn o så på alla som sak med o vilka som ska dela hytt osv ska ju bestämmas innan dess.. O vilken båt.... Mycket att tänka på..
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-21 19:44:36 följande:
    Måste ju ha namn o så på alla som sak med o vilka som ska dela hytt osv ska ju bestämmas innan dess.. O vilken båt.... Mycket att tänka på..
    Oja jätte mycke! haha! Jag ska dela hytt med kusinen iaf!
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:01:51 följande:
    Oja jätte mycke! haha! Jag ska dela hytt med kusinen iaf!
    Jag ska väl ev dela med Malena, sockret o Baloo... Eller nja.. då blir ju sonen själv... Men om figuren kommer med så lär dom två ska dela hytt...
  • sonen08
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:07:06 följande:
    Jag ska väl ev dela med Malena, sockret o Baloo... Eller nja.. då blir ju sonen själv... Men om figuren kommer med så lär dom två ska dela hytt...
    vaaaaaaaa??? ska ja o figuren dela hytt hmmmm... Då KAN JA INTE stå för va som händer hehehe

MEN om han inte ska med då bli ja alone ju
Svar på tråden Desperata kryssningen...