Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

Desperata kryssningen...

MrC skrev 2011-04-29 00:27:10 följande:
    Det är okay. Mindre jobb för mig Glad Mer gratis godis till dom andra. Flört
    Tror dom kommer med bil från BoråsSkaraJönköpingMjölby-hållet.
    Har lovat sushi och öl...
    De kommer nog tidigare skulle jag gissa.

eller? hallå?
    Vi får räkna lite på hur lång tid det kommer ta upp och sen får vi se om vi hinner till dig, vore trevligt!
  • OojespersmammaoO
    MrC skrev 2011-04-29 12:42:49 följande:
    Det är okay. Jag vill bara veta om jag ska göra sushi eller inte.
    Men om ni ska hinna med att åka till mig + äta och sen att vi ska åka till stan tar tid. Ni måste åka mycket tidigare + vi har ju ändå 1 dygn på oss att lära känna varandra. Kanske lika bra att ses i stan/vid terminalen?
    Ja det blir nog det..lättare så.
  • OojespersmammaoO
    xbumbix skrev 2011-05-03 11:31:33 följande:
    hadde gärna velat hänga med men hinner inte
    Det går fler turer..det är jag nästan säker på
  • OojespersmammaoO
    MrC skrev 2011-05-03 13:56:03 följande:
    Jag får fram att det skulle kosta typ 1650 kr för 1 person i egen hytt nu, inkl frukost.Kräks
    Det suger!! Kräks
  • OojespersmammaoO

Önskar jag kunde följa med men jag vet inte hur jag ska ta mig från Borås till Stockholm eftersom jag inte åker tåg själv? Rynkar på näsan

• OojespersmammaoO
    Majuuu skrev 2011-05-08 19:55:17 följande:
    Va har hänt? *rusar till tråden för att läsa ikapp*

Hoppas du kan följa med på fredag! 
    Det blir inget för min del...kan inte ta mig till stockholm. Rynkar på näsan
  • OojespersmammaoO
    Majuuu skrev 2011-05-08 23:26:37 följande:
    Tråkigt!
    Ja..dessutom kommer tydlingen min farmors systrar från Finland hit på Fredag så på Lördag ska vi till Ullared.
  • OojespersmammaoO
    cajsasmamma skrev 2011-08-05 18:47:21 följande:
    skulle vara nice Vi blir ett galet gäng Ännu sålänge är det; Jag , min mellansyster , våran äldsta systers dotter och henne kompis(båda två fyller 18 i höst, så jag dom utsåg mig som barnvakt ) , en galen kompis till mig, plus världens snällaste människa  
    Vore ju jättekul...kommer hem Söndag vecka 32 så ska kika på det då...tokigt kan det bli...hihi
Svar på tråden Desperata kryssningen...