• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • cajsasmamma
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-18 10:55:50 följande:
    Jag har dock inte vart så duktig...men jag är med iallafall.
    Jag är inte heller så duktig , det finns andra som svammlar mer än jag!!
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-17 23:09:30 följande:
    Ja jag vet det .. visst är vi duktiga???
    Ja verkligen!
  • Crazy M

Önskar att jag oxå kunde följa med. Men får hoppas det blir fler tillfällen. Just nu prioriteras all ledig tid till att vara med killen. Inte het fel det heller

• cajsasmamma
    Crazy M skrev 2011-04-19 09:51:41 följande:
    Önskar att jag oxå kunde följa med. Men får hoppas det blir fler tillfällen. Just nu prioriteras all ledig tid till att vara med killen. Inte het fel det heller
    Men ta med killen då!!! ;)
  • Crazy M
    cajsasmamma skrev 2011-04-19 11:27:17 följande:
    Men ta med killen då!!! ;)
    Han vägrar åka båt. Dessutom så tror jag inte jag hinner. Barnen ska lämnas till pappan nån gång på fredag eftermiddag/kväll. Sen lär jag ju troligen inte ha några pengar heller. Har ju ingen inkomst alls just nu och vet inte om jag kommer få några pengar alls från soc. Men till nästa gång måste det gå att ordna
  • Majuuu
    Crazy M skrev 2011-04-19 12:53:33 följande:
    Han vägrar åka båt. Dessutom så tror jag inte jag hinner. Barnen ska lämnas till pappan nån gång på fredag eftermiddag/kväll. Sen lär jag ju troligen inte ha några pengar heller. Har ju ingen inkomst alls just nu och vet inte om jag kommer få några pengar alls från soc. Men till nästa gång måste det gå att ordna
    Förstår dig absolut! Du kommer vara saknad!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Hjärta 
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-19 13:55:32 följande:
    Vi siktar väl på fler kryssningar Prosit??
    Självklart..
Svar på tråden Desperata kryssningen...