Använda koppel
Jag älskar att vara kopplad. Att ge honom kontrollen. Älskar knäppet när kopplet fästs fast i halsbandet.
Jag älskar att vara kopplad. Att ge honom kontrollen. Älskar knäppet när kopplet fästs fast i halsbandet.
Jag gillar ju att ge honom kontrollen, och med ett koppel blir det så mycket mer uppenbart. Det blir liksom symboliskt.
Har du något lämpligt halsband så är det ju bara att ta något rep eller något. Själv har jag ett gammalt smalt läderskärp som halsband faktiskt. Vi har inte riktigt hittat något halsband som vi vill ha än. Sen har vi ett hundkoppel som vi redan hade hemma. Inte det snyggaste kanske, men vi har som sagt inte hittat något vi vill ha än. Det får duga så länge. Och bara jag ser halsbandet eller kopplet så blir jag glad. Trots att det inte är snyggt.
Vi använder dock sällan själva kopplet sexuellt. Även om jag är kopplad så är det sällan han håller i det under själva sexakten. Vill han styra mig så säger han till, eller har ett hårt grepp i håret.
Om tanken är att han ska styra ditt huvud under oral sex så är faktiskt håret lämpligare. Och såklart, om du känner dig otrygg ska du såklart inte göra det. Men jag gillar att testa mina gränser tillsammans med min partner, även om just kopplet var mitt förslag som han nappade på.