• sankthans

Hur länge brukar ett svenskt genomsnittsknull vara?

Hur ofta har vi sex? Detta är en vanlig fråga. Nyförälskade kör på 3 gånger eller mer per dag medan de som varit ett par längre (typ tio år och två barn senare) är nere på en 3 gånger i veckan eller mindre. Men hur ofta hör man frågan – Hur länge håller ni på då ni har sex?

På något vis läggs vikten på kvantitet och inte på kvalitet. 30 korta knull i veckan eller 3 långa njutningsfulla knull i veckan – vilket ger mest kvalitet per knull?  

Hur länge brukar ett svenskt genomsnittsknull vara? Hur länge håller ni på?

( Är ett vardagsknull kortare än ett veckoslutsskjut? )

• Svar på tråden Hur länge brukar ett svenskt genomsnittsknull vara?
  • redneck girl

tio år och två barn....sex tre ggr veckan;).nja,vi har varit ett par i 20,har åtta ungar(nio på¨väg) har sex 5-6 ggr i veckan,så vi skiljer väl oss från mämgden både i det ena och andra.men hur länge man knullar var en annan femma.det kan ju variera nått enormt det.vi gillar ju mycket slick och sug....så det kan dra ut på tiden.vi har ingen skillnad på vecko sluts knull och vardags knull.här knullas det inte på tid.vi håller på så länge det är skönt och tills båda är fullkomligt nöjda.

• BlommyNess12

Vi brukar hålla på i ca 2-4 timmar iallafall 3-4 gånger i veckan.

• silhuett

Räknas för- och efterspel in i knullet? Eller menar du bara den penetrerande delen?

• BlommyNess12
    BlommyNess12 skrev 2010-05-17 10:56:09 följande:
    Vi brukar hålla på i ca 2-4 timmar iallafall 3-4 gånger i veckan.
    Ah juste, ett barn, femte året tillsammans.
  • sys

Jag ställer samma fråga som Etay. Lite svårt att veta annars. Kan ju skilja ganska lång tid...

odi et amo
  • Hugge47

Oj, vilken svår fråga. 

Det beror, som "Etay" sa, på om förspel och efterspel räknas in. Och med tanke på att både min sambo och jag gillar att vara kåta och hetsa varandra under flera dagar, så kommer ett "knull" hos oss med förspel att vara i några dygn. {#lang_emotions_laughing}
    Men är det bara penetreringen så rör det sig kanske om en kvart. {#lang_emotions_cool}
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Thinner

När man har två små barn och massa att göra så tryter orken för mer än typ 30-60 minuter 
    Men men....när barnen blir större, sover bättre samt kanske sover borta ibland så ska vi nog komma tillbaka i gamla takter där 3 timmar inte är ovanligt

I´m a freak bitch baby....
  • Thinner
    redneck girl skrev 2010-05-17 10:54:21 följande:
    här knullas det inte på tid. vi håller på så länge det är skönt och tills båda är fullkomligt nöjda.
    Bra inställning, samma för oss
    I´m a freak bitch baby....
  • Anonym

Utan för- och efterspel - ca 15-20. Eller kortare om jag fejkar (han vägrar sluta innan jag kommer).

Svar på tråden Hur länge brukar ett svenskt genomsnittsknull vara?