• Maltkillen

Nakenbad och nakenhet

Fler som gillar nakenbad och nakenhet, jag älskar nakna kroppar och blir med handen på hjärtat sjukt sugen av denna företelse att se andra naken och naturligtvis att andra kan se mig naken, fler som upplevt och känner likadant ?

• Svar på tråden Nakenbad och nakenhet
  • Anonym (Gillar!)

Min kille och jag upptäckte att nakenbad var grymt härligt förra sommaren. Blev inte så värst tänd på gubbsen runtomkring - men på min kille och på att se hur grabbarna i vassen fluktade på oss när vi smekte varandra lite subtilt...{#lang_emotions_wink}

• Anonym (Icke)

Det du skriver är ett av argumenten jag inte visar mig naken för främmande personer, jag är väldigt privat av mig, den enda som få se mig naken (och den enda som får njuta av det) är min make.

• Clobberella

För mig är det ingen sexuell grej att bada naken... mest skönt att slippa blöta badkläder, och jag skäms inte för att andra ser min kropp.

• redneck girl

skulle gärna vilja ta mig till ett nakenbad.

• Anonym (Nakenälskare)

Underbart med nakenbad, jag och min fru var på ett sådant för ett par år sen för första gången, sen har det väl blivit ett tio tal ggr till. Vi är rätt ofta i Tyskland och där är det vanligt med sambastu vilket vi ochså gillar, tycker det är riktigt mysigt att vara naken tillsammans med andra personer bekommer oss inte alls......

• jfsebastian

Förutom fluktarna, så är nakenbad helt ok.
    Bada näck vartsomhelt (inte på allmänna bad då) är så otroligt mycket skönare än med badbyxor.
    Tur att det finns ensliga vikar och kobbar i Stockholms skärgård och i Mälaren.

• LillaTanten

Kalla mig feg, kalla mig torrboll eller vad ni vill - men offentlig nakenhet är ingenting för mig. Varken att visa upp för egen del eller att kika på andras - tänder alltså därmed inte heller sexuellt på det.

• timri

Nakenbad är skönt, blir en del på somrarna. Men är inte på något sätt upphetsande sexuellt  att vara där, vare sig att se andra nakna eller att andra ser mig näck. Är där för att bada och sola inte för att flukta på andra.

• Lakey
    timri skrev 2010-05-18 21:45:14 följande:
    Nakenbad är skönt, blir en del på somrarna. Men är inte på något sätt upphetsande sexuellt  att vara där, vare sig att se andra nakna eller att andra ser mig näck. Är där för att bada och sola inte för att flukta på andra.
    Precis så! Skillnaden mellan att bada nästan naken (badbyxor) eller helt naken är som att nästan vinna på lotto eller vinna på lotto. Det går inte att jämföra på samma skala.
    Fram för ett friare, mindre instängt samhälle där en naken kropp inte automatiskt är ett sexobjekt.
  • pilsnertissarn

nakenbad och sola naken är det skönaste som finns, tur så har vi många och långa stränder i vår stad som man kan ostört sola naken på. I början av sommrarna blir det alltid en tur till nån grekisk ö och då besöks nudiststränderna, lite spännande i början men fort blir man vad vid att det ligger ett tiotal andra också o solar nakna. Det som är bra med dom stränderna att där finns ingen som glor på nån fast endel skulle vara hur runda som helst el gamla el unga.

Svar på tråden Nakenbad och nakenhet