• Glass

Bröstoperation/lyft

jag är också intresserad av lyft, men inte att stoppa in något

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • Glass
    buffybus skrev 2010-05-22 09:59:15 följande:
    gjorde mina bröst i torsdags på citadellkliniken landskrona..  kostade 38 000 kr. dem gör titthåls operation via armhålan.. kommer inte synas något sen.. gör givetvis ont eftersom dem tagit ut muskeln o sen satt tillbaka den.  jobbigaste nu är att jag inte kan hjälpa till med barnen...  la in 550cc ser lagom ut på min kropp.. ska man både lägga in och LYFTA så kostar det 50 000 kr... 
    Hur funkar det? Jag trodde att man liksom tog bort en massa hud för att dra till lite
    tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • Glass
    AleidaGuevara skrev 2010-05-24 07:07:19 följande:
    Det är ett lite gammeldags sätt att lyfta på, vet att en del kliniker fortfarande gör så men det finns andra sätt som ger mindre ärr.
    intressant. Tar de bort hud från insidan då, på något sätt elelr vart tar huden vägen?
    lejon76 skrev 2010-05-23 22:18:00 följande:
    Vad jag har läst så om man ska göra lyft så tar dom bort hud o även om det behövs flyttar upp bröstvårtan. Ett så kallat "T" upp o nerpå  får man då under o på bröstet. Men ska man bara lägga i.. då kan man gå in genom armhålan.
    Ja, just så!
Svar på tråden Bröstoperation/lyft