Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Sugarrush... jag blöder klart mindre... vilket förvirrar mig!! Jag borde blöda några dar till... testade inte i morse heller... ids inte... tar ett i morrn tänkte jag... kram!!
Kör med clearblue äl tester. väntar på glad gubbe, borde få det i dagarna. Tycker att jag har äl värk nu men inget utslag ,brukar äl värken komma före eller efter glad gubbe? Hur är det för er?
Jag minns inte riktigt hur det brukar vara, har inte tänkt på det förut.
Är in här och läser ofta men vill inte kommentera för mycket för jag är lite rädd att alla jag känner ska hitta mig här. Men ibland kan jag inte hålla mig
.
tredje försöket sedan missfallet, nionde försöket totalt...
Jag tycker att testlagrets stickor är bra, de blir ju först lite starkare innan de ger utslag, så man får en förvarning om att det snart blir positivt, men cb är ju bra för då slipper man tolka!mitt streck blev starkare länge trots missfall så det är svårt att lita på testen tycker jag...
Jahapp... Då får jag väl kanske ställa in mig iaf på nytt mf dåNi som blivit utredda (tagit prover) hur många rör har de tagit på er? och vet ni vad de tagit för prover?
Jag har tjatat på min läkaren som har hand om sköldskörtelgrejer... för jag fick dåliga värden efter jag fick dottern och sköldskörteln kan ofta vara en anledning till att man får missfall eller inte blir gravid, min läkare påstår att mina värden nu blivit så bra att de ligger inom referens men när jag läser här på fl så får andra som har bättre värden än mig medicin därför att deras läkare menar att det är för riskfyllt att bli gravid med mina värden, både svårt att bli gravid och för missfallsrisken. Min läkare hade nu skickat hem massa papper om att vi skulle ta en massa test för att utesluta att det är något annat som orsakar att jag inte blir gravid och att jag fick missfall sist jag blev gravid.
Var iväg idag och lämnade fem rör, läste lite på lapparna men det är så svårt att veta vad som egentligen tagits, det jag undrar (eftersom min läkare inte jobbar på någon fertilitetsklinik el så) är om han har tagit alla viktiga prover eller om det finns fler prover att ta, som man skulle få ta om det var en riktig utredning så att säga.
Ursäkta mitt långa flummiga inlägg...
Leaeva. Jag fick oxå brunt i trosorna i samma mängd som dig på bim dagen och sen blev det inge mer och är nu i vecka 18 så jag håller tummarna.
Liten fråga, har ni nån aning om det där med rh+ och rh- gör att man lättare får mf? Är det verkligen helt bevisat? Jag har ingen aning om vad jag är...
Miss T det är ju helt fantastiskt! Åh vad skönt . Och vad tur att de inte skrapade dig direkt eller så, det hade ju varit helt fruktansvärt.
Leaeva: Jag är så nyfiken på din graviditet och önskar att man kunde följa den lite mer, har du ingen blogg eller så? Jag hoppas innerligt att alla tre små skall leva kvar i magen och födas fullt friska.
Kan man göra privat vul i uppsala någonstans?

Dansk-svensk kille har oxå. Han blir snart 6 år må. Heter benny

Just nu ligger han o sover i sin säng efter att ha gett grannkatten något att fundera på... hehe!