• Lusen1

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

• Lusen1

Jag läser jämt den här tråden, men aldrig skrivit nåt. Det är sån otroligt fin stämning här och man blir varm i hjärtat av att kika in här. Ni hjälpte mig utan att veta det när jag fick mitt MA i september förra året. Nu är jag gravid i v.30, men är ändå här och läser varje dag. Vill skicka lite hopp till dig leaeva. Jag blödde minst 1 ggr/vecka ända fram till v.17 den här graviditeten och var livrädd varje dag. Mitt MA satt i bakhuvudet hela tiden. Men det har gått bra än så länge och jag menar bara att blod inte måste betyda mf/ma, även om man direkt tror det. Jag håller tummarna för dig och alla andra här inne! Kram på er!

• Lusen1

Flikar bara in en snabbis (fast jag inte har i tråden att göra) men ni är så goa att jag inte kan låta bli att följa er och hålla tummarna för er!) Iaf så säger jag som flera andra: billigatesters äl-tester är kanonbra! Var supertydliga verkligen! Sen gillade jag testlagrets gravtester bättre för dom visade plus före billgatester. En dag bara visserligen, men ändå:)
    Lycka till!

• Lusen1

Flikar in ännu en gång i er fina tråd.
    Meh84: jag blödde typ 1-3ggr/v från v.9 t.o.m v.17 denna graviditet. Var livrädd varje gång och säker på att jag fått mf. Nu är jag 5 veckor från bf och vill bara att bebis ska komma nu! Jag håller tummarna för dig!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3