Inlägg från: Sockermuppen |Visa alla inlägg
  • Sockermuppen

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej.
    Hoppar in här i tråden om det går bra.
    Fick missfall i v.4+3 och har just slutat blöda så ska kolla med ÄL-test och hoppas att det går bättre den här gången. Det var första gången jag var gravid och det gick på första försöket så är lite ledsen att det blev missfall, men det är bara att börja om.

• Sockermuppen

Grattis Sugarrush på födelsedagen :)

Vet nån när äl brukar komma igång efter mf? Eller beror de helt på hur lång cykel man har?

• Sockermuppen

Jag började blöda i v.4+3 och gjorde ett graviditetstest några dagar senare och det var negativt då så då kanske äl kommer om någon vecka då :) Får hoppas på det!

• Sockermuppen

Jo, har börjat kolla med äl-test redan nu för att vara säker på att jag inte missar det om det kommer :)

• Sockermuppen

Okey, då borde äl komma nästa vecka ungefär :) Får hoppas de iallafall :)

• Sockermuppen

Då kommer nog äl som vanligt då. Men ska ändå kolla från idag för jag är inte helt säker på hur många dagar min cykel är och när jag har äl.

Va trist att ni fick mens (mimmi80 och Pixan)! Hoppas att det går bättre nästa månad för er!

Kram till alla

• Sockermuppen

Idag är det 23 dagar sedan jag började blöda och fick missfall.
    Testade med äl-test sen jag slutade blöda, men har fortfarande inte fått utslag på dem :(
    Nu har jag bara 4 test kvar och när de är slut ger jag upp och struntar i att testa så får jag se om vi lyckas pricka in äl ändå, eftersom min kille bara är hemma på helgerna.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3