• Maho81

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag fick missfall i vecka 14 för 9 veckor sen, har fortfarande inte fått mens men hade tydligen äl för 14 dagar sen enligt gynmottagningen. Fick vad jag tror är nidblödning (sparsamma bruna flytningar) 9 dagar efter äl som slutade efter 2,5 dag. Testade i går och fick negativt, ska testa i morgon igen. Hoppas jag får plus!

• Maho81

Testade nyss och det var negativt =/ Bara att vänta några dagar och testa igen! Är det negativt då så är det bara att inse att det var mens jag hade och inte nidblödning!

• Maho81

Jag har beställt 28 äl tester och 20 gravtester så nu jäklar ska det testas varje jag! =D

• Maho81

Förra gången jag plussade så var det på bim-4 så jag tror att 7 dagar innan bim är lite väl tidigt =)

• Maho81

Okej nu ska jag testa ett cb med veckoindikator och se vad den säger. Men den lär väl säga INTE GRAVID...

• Maho81

Eftersom mina ältester till och med är ytterst svaga (negativa gravtester) så är jag inte gravid, då måste det jag trodde var nidis 9 dagar efter äl varit mensen, men när fan har jag då äl igen eftersom de jäkla ältesterna är konstant svaga!? Jag blir så ledsen på min kropp sen missfallet =( Jag har mensvärk ytterst korta stunder och väldigt sällan som gör så ont att det värker både i muffbenet och i rumpan. Det sticker och värker till i brösten ibland och det här har hållit på sen äl som Gyn såg. Och jag har monsterådriga bröst igen (gick så vid förra graviditeten som började försvinna och som är supertydliga igen.)

• Maho81

Nej mina gjorde inte det innan graviditeten & missfallet. Så hade jag blankt, sen svagt tills det blev starkt för att sen bli svagare och sen blankt igen. Känns som att om jag får svagt på mina ältester som jag alltid kört med förut så lär jag väl få konstant smilegubbe på cbs också =/

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3