Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej tabbs2 :) för mig är det ju väntan som gäller.. Verkar som om min blödning efter ma't är över, snart iaf.. Skönt i såfall, då har jag ju inte blött mer än 1vecka :)

Vi har nog bestämt oss för att inte försöka mer på egen hand utan vänta in ivf'n. Så jag hoppas att kroppen snart är på topp igen och att jag kan börja med hormonerna som planerat.

Jag förstår helt din känsla av att behöva en paus! Gör det, vila, bara va i njut av varann, så samlar bi kraft!

Stor kram till dig!

• M I M M I

Åh vad spännande med Vul! Vilken v är du i nu?

• M I M M I

Åh vad skönt att det gick bra!! Tummarna har hållts för dig, stort GRATTIS!!

• M I M M I

Nu är jag tillbaka i hyfsat liknande form :) känns enklare så!

• M I M M I

Säger också stort GRATTIS o håller tummarna!

• M I M M I

Själv tror jag att jag har äl nu. Känns märkligt att skydda sig för att INTE bli gravid, är ju van att göra helt tvärt om!

• M I M M I

Pixan har nu oxå Ivf inplanerad?

Vi har valt att skydda oss tills det är dags med Ivf. Har ju haft 2 ma på rad nu, o 2 mf på rad för något år sedan. Så det känns som om min kropp inte kan hantera en sån grej, för andra går det ju bra att bli gravid direkt efter ett mf.

Håller tummarna för att ni slipper Ivf!

• M I M M I

Miss Boeing välkommen hit! Beklagar dina mf, men du är jättevälkommen hit, alltid "roligt" med nya i tråden :)

Together jag har inte provat, kanske någon annan?

• M I M M I

Va, sysslar ni med sånt! *rodnar* bara jag som satsar på fabriksgjord istället för hemmagjord? Klinisk tillverkning med sprutor o burkar är ju bara sååå inne nu! ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3