Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

pixerpie skrev 2011-01-26 19:16:58 följande:
    Dax att göra ett inlägg!
    Har avslutat min första pergokur och kan inte påstå att jag gillat det- har mått grymt skumt!! Hoppas bara att det är värt det!! Vul hos läkare imorgon!!

Kram och lycka till alla härliga tjejer!
    Kul att höra av dig! Och skönt att kuren är över!! Lycka till på VUL imorrn!!
    kram
  • skruttnorpan
    pixerpie skrev 2011-01-26 21:10:18 följande:
    Tack! Ja, pergon var inte min grej... men vad gör man inte!  Och vem vet! Förhopningvis är det precis vad jag behöver?!?! Mår du bra!?
    Skriver imorgon efter besöket! Nu sova!
    Nja...bra och bra...har haft en hel natt med illamående, men det får man väl kanske säga är bra, haha! Har suttit och ynkat om att jag inte haft symtom, men nu får jag äta upp det rejält!
    Lycka till på besöket nu, håller tummen!
  • skruttnorpan

Grattis Pinglan! Stor kram och ett megaleende!

Pixan, låter ju superbra med äggblåsorna! Håller tummen för dig nu, februari- here you come! Mys på ordentligt i helgen nu!! Skrattande

Mimmi, stor kram! Men nu är det din tur...speciellt som det står på Sugars önskelista!! Flört

• skruttnorpan
    FruW skrev 2011-01-29 09:08:16 följande:
    God morgon världens bästa fl-tjejer!

Hoppas ni alla haft en trevlig fredagkväll! Snuttskorpan- håll i dig nu, jag har nyheter till dig ;) kl 10 är det jag som går på ett pass step på Friskis, det du!!! ;) du har fått mig så inspirerad :D tack vännen!!! Andra passet den här veckan, känns såå skönt! Vet att det inte är mkt för er träningssuperkvinnor, men för mig är det bra..

Har också världens bästa sambo ( kändes inte så i måndags..) fick reda på igår att han har planer för oss i helgen, hemliga sånna... :) nu vet jag att vi ska till Gbg i em, middag på en fin restaurang o övernattning på hotell! Ska bli så härligt, är så glad för att han planerat allt det här själv, världens bästa!!!

Glad idag! Puss till er alla!!
    Härligt Vännen!
    Om jag räknas till superkvinna slår du mig med hästlängder just nu! Har kommit av mig ordentligt i träningen på grund av illamåendet...så idag får du inspirera mig- ska också ta mig till gymet tack vara dig...får placera mig nära papperskorgen, haha!
    Vilken fin kille du har!! Vad MYSIGT! Hoppas ni får en superkväll med massa kärlek!
    Lycka till på passet!
    kram
  • skruttnorpan
    Natur skrev 2011-02-01 13:40:07 följande:

ååååå vad underbart sugar! jag var också inne på VUL idag för att kolla upp mellanblödningen men allt såg bra ut=) så jag är också glad! Väntar ju BIM nu på fredag/lördag. På vul syndes något mitt i livmodern, så gyn sa att det antingen var mensen som skulle blödas ut eller så kan det ju finnas något på nån enstaka 1-2mm som jag inte kan se.... åååå jag vill så gärna PLUSSA! vad tror ni? Haft lite känningar i livmodertrakten, ytterst lite men ändå ömma bröstvårtor....
    Livmodern var också hård...ska den vara det när man är gravid?

Åååhhh, hoppashoppashoppas! Skrattande

Sugar- grattis här också! Så himla underbart!!
  • skruttnorpan

MCT79- GRATTIIIS!!
    Har varit borta ett par dagar och snacka om happy surprise!!Skrattande Gud vad härligt, det är du värd! Nu håller vi tummarna!

Mimmi- jag är så STOLT!! F-N vad duktig du är...eller ni kanske jag ska säga! Du kommer verkligen ha igen det! Och visst är det inte så svårt att få in passen när man väl har kommit igång??
    Stor kram och jättegrattis till en bra start på ett hälsosammare liv!!

• skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-10 08:16:11 följande:
    Fasen jag har lite panik. Hoppas någon kan hjälpa mig. I lördags fick jag pos på cb ägglossningstest och vi sexade som vi skulle. Sen har jag fått utskrivet progresteron jag ska ta ett par dagar efter Ägglossning.. Så i tis kväll tog jag min första dos och ons morgon. Sen av någon anledning kollade jag med ägglossningstest igen och fick nu fullt utslag på testlagrets och cb. Va ... Då e det ju kört denna månad för progresteronet gör att simmarna inte kommer in.
    Jag har googlar som en galning om att pregresteronet kan göra pos på äl test men hittar nada. Fan hur kan man få två pos utslag på äl test ?????
    Vad jobbigt! Och du har inget gravhormon kvar som ger falskt pos på ÄL-testerna?
    Hoppas simmarna är uthålliga nu då!
    kram
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-10 17:51:02 följande:
    Har tydliga ägglossningssmärtor nu :( mycket tydligare än i lördags. Fan fan har läst på om progresteronet att det gör Slemhinnan tjock så att inga spermier kan simma in :(((((( så så ledsen, nu kan ju min mens liksom komma
    men...gravhormon kan ju också ge utslag på ÄL-sticka...det kan inte vara gravkänningar du har då??
    *hoppas*
  • skruttnorpan

Håller med sugar- alla är välkomna att titta in! Varnar för mycket gnöl om illamående och oro för VUL just nu bara, haha.

Leaeva, jag fortsätter hoppas på att livmodern har känningar från att ägget har fäst...tro och hoppas får man ju alltid göra, eller hur! Glad

• skruttnorpan

Mimmi, vilken cliff hanger! Berätta!Skrattande

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3