Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Har avslutat min första pergokur och kan inte påstå att jag gillat det- har mått grymt skumt!! Hoppas bara att det är värt det!! Vul hos läkare imorgon!!
Kram och lycka till alla härliga tjejer!
kram
Grattis Pinglan! Stor kram och ett megaleende!
Pixan, låter ju superbra med äggblåsorna! Håller tummen för dig nu, februari- here you come! Mys på ordentligt i helgen nu!!
Mimmi, stor kram! Men nu är det din tur...speciellt som det står på Sugars önskelista!!
ååååå vad underbart sugar! jag var också inne på VUL idag för att kolla upp mellanblödningen men allt såg bra ut=) så jag är också glad! Väntar ju BIM nu på fredag/lördag. På vul syndes något mitt i livmodern, så gyn sa att det antingen var mensen som skulle blödas ut eller så kan det ju finnas något på nån enstaka 1-2mm som jag inte kan se.... åååå jag vill så gärna PLUSSA! vad tror ni? Haft lite känningar i livmodertrakten, ytterst lite men ändå ömma bröstvårtor....
Livmodern var också hård...ska den vara det när man är gravid?
MCT79- GRATTIIIS!!
Har varit borta ett par dagar och snacka om happy surprise!! Gud vad härligt, det är du värd! Nu håller vi tummarna!
Mimmi- jag är så STOLT!! F-N vad duktig du är...eller ni kanske jag ska säga! Du kommer verkligen ha igen det! Och visst är det inte så svårt att få in passen när man väl har kommit igång??
Stor kram och jättegrattis till en bra start på ett hälsosammare liv!!
Håller med sugar- alla är välkomna att titta in! Varnar för mycket gnöl om illamående och oro för VUL just nu bara, haha.
Leaeva, jag fortsätter hoppas på att livmodern har känningar från att ägget har fäst...tro och hoppas får man ju alltid göra, eller hur!
Mimmi, vilken cliff hanger! Berätta!