Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

men det kan vara skillnad på dina tester oxå, det ser så starkt och bra ut gumman, jag har ju gått igenom samma som du och jag vet hur orolig man blir men det ser bra ut. kan ju knappast se sämre ut, Jag tyker inte det är smalare utan ser starkt och fint ut. Helt normalt

• Bellas7

Var på vul idag och kollade mina äggblåsor, hade ett par fina så fortsätter det i denna takt så Ägglossning till helgen ;)

• Bellas7

Hej hoppar gärna in i denna tråd om jag får.
    Jag har haft två mf och nu ett utomkveds efter varandra så intressant att läsa om er

• Bellas7

Hej
    Jag har nu börjat blöda vilket enligt dok är bra och sköter kroppen det rätt nu så kommer jag antagligen ha Ägglossning i början av feb så sätt gärna in mig på listan :)

• Bellas7

Mimmi80 kan fortfarande bli plus, har du fått någon hjälp typ hormoner eller nåt?
    Tio gånger är mycket JAG vet :( även om jag har lyckats få plus och mf så e vi inne på 16 försöket. Kram

• Bellas7

Mimmi80 jag hade ringt och fått lite tabletter. Pergotime brukar funka bra :)
    Efter varit/är i dina skor så vet jag hur jobbigt det är. Tabletterna har hjälpt mig och Det är rätt skönt att man får den hjälpen fort. Jag fick tre mån utskrivet direkt och fast vi hade försökt länge tog det sig fort tyvärr mf sen men skönt när man vet exakt när äl kommer

Kram

• Bellas7

I fag har jag en sån j...la skit dag, efter ha blött rätt tejält nu efter x så tänker man yes kroppen på g själv så vaknar man mitt i natten med feber. Inte nog med det, fick världens bryt på gubben med och anser att han kan skaffa en annan tjej att få barn med för denna kropp e ju totalt oduglig och stannar han hos mig så lär det bara bli missfall och allt annat skit hela tiden men någon inge kan han fetglömma känns det så. Sista jag sa till honom innnan han gick till jobbet var att han ska tänka igenom det allt för jag kommer aldrig ge honom något barn för det redar tydligen inte min kropp av.

Pratade igår med läkaren om ivf, jag menar nu har vi provat allt annat. Pergotime, hormonsprutor och ägglossningssprutor men visst jag har lyckats bli gravid någon gång men så fort manihinner glädjas åt ett plus på stickan kommer blödningen ... Så ååhh nej något ivf var det inte tal om på oss för vi har ju de sista året svarat med plus på stickan och då visar det sig att ddet fungerar så att börja ivf är bara enligt henne onödigt när hormonsprutorna funkar på mig.

Jag har ju en sköldsjukdom oxå och är orolig om de värderna gör att jag får missfall men nej då svarar läkarna de ligger så bra..

Sen att alla i min omgivning är med barn nu spelar ju tydligen ingen roll för jag e inte bitter utan bara glad för dem, tja som min bästa kompis sa nu.. Va utomkveds ..vi som skulle ju ha samtidigt stackars mig nu får jag gå och vara tjock själv...

Nej förlåt att jag gnäller, det blir säkert bra behöver bara bli av med allt :(

bläää

• Bellas7
  • Bellas7

Hej vänner
    jag fyller 38 i vår och mf, ma och x är något som man spyr nu på. Ring direkt och börja på hormoner ni som inte går på de än. Det gick så mycket lättare när jag började med dem. Vänta inte för allt i världen utan överdriv så du/ni får dem helst i morgon.
    Tiden tickar och hormonerna har iallafall hjälpt mig att producera ägg. Läkarna är på grund av vår ålder ganska kvicka att hjälpa med hormoner.
    Ja 2011 är vårt år och tack tack tack alla för all stöd ni anar inte vad ni betyder :)

Ni är underbara

Kram

• Bellas7

Grattis pinglan :)

Jag är nu en vecka efter blödningen och jag vet inte om och när äl bör komma ? Men om det ska vara normalt så borde det komma 16 dagar efter första blödningen och då ska jag ha äl på tis den 8 och Bim den 22 om allt stämmer. Tja jag vet inte men vad tror ni. ?
    Man längtar till Bim man längtar tulls plusset. Sen blir man skiträdd för att man ska få mf igen. Så nästa gång vågar jag nog inte tro på plusset förren ett par veckor efter tror jag, ush

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3