I fag har jag en sån j...la skit dag, efter ha blött rätt tejält nu efter x så tänker man yes kroppen på g själv så vaknar man mitt i natten med feber. Inte nog med det, fick världens bryt på gubben med och anser att han kan skaffa en annan tjej att få barn med för denna kropp e ju totalt oduglig och stannar han hos mig så lär det bara bli missfall och allt annat skit hela tiden men någon inge kan han fetglömma känns det så. Sista jag sa till honom innnan han gick till jobbet var att han ska tänka igenom det allt för jag kommer aldrig ge honom något barn för det redar tydligen inte min kropp av.
Pratade igår med läkaren om ivf, jag menar nu har vi provat allt annat. Pergotime, hormonsprutor och ägglossningssprutor men visst jag har lyckats bli gravid någon gång men så fort manihinner glädjas åt ett plus på stickan kommer blödningen ... Så ååhh nej något ivf var det inte tal om på oss för vi har ju de sista året svarat med plus på stickan och då visar det sig att ddet fungerar så att börja ivf är bara enligt henne onödigt när hormonsprutorna funkar på mig.
Jag har ju en sköldsjukdom oxå och är orolig om de värderna gör att jag får missfall men nej då svarar läkarna de ligger så bra..
Sen att alla i min omgivning är med barn nu spelar ju tydligen ingen roll för jag e inte bitter utan bara glad för dem, tja som min bästa kompis sa nu.. Va utomkveds ..vi som skulle ju ha samtidigt stackars mig nu får jag gå och vara tjock själv...
Nej förlåt att jag gnäller, det blir säkert bra behöver bara bli av med allt :(
bläää