Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-04-11 11:19:19 följande:
    Men åååhh vilka korkade människor det finns... det är i sånadär lägen jag kan hålla käften utan vräker ur mig om missfallen. Folk i allmänhet och vissa i synnerhet ska lära sig hålla k-ften...

Vi får ordna en fest i sommar... "vi som väntar på plus-party!"

Såklart hoppas jag på att det tar sig direkt... sambon är däremot väldigt lydig när det kommer till hela "vänta två veckor till sex "vänta en cykel innan ni försöker igen"..
    Jag lyckades ju övertala till mys igår med genomruttna metoder (man övertalar väl valda delar först, sen sätter mam in nådastöten...psyket. ;)  ) men så börjar han smussla i sängbordet... kondom?!  wtf?!! PARAGRAFRYTTARE!!  Nåja... fick mys iaf... ;)

Man kanske ska punktera de där kådisarna... ;)
    Hahaha ja det gör vi :)

fy vad elakt av honom, kondomer är fyy fyy. Bara göm de nu så skiter han i dem när du övertalar vissa delar :)

Min sambo var likdan efter utomkvedset och jag blev nästan sur på honom. men men man ska väl lyssna lite även om det suger....
  • Bellas7

Japp jag är oxå på det hoppas jag :) har inte liksom super ont som jag har haft innan vid äl men har ont vid mys så antar att jag inte missat äl eller hoppas iallafall :)

Mys ikväll oxå fast det börjar ta på gubben nu men ska på det några dagar till :)

Kram alla

Ps SoMa det är postat kraaaaammm

• Bellas7

Vet ni vad jag kom på.. Efter tre el fyra missfall kan man helt enkelt inte få fler missfall BRA VA. Det kom jag på helt själv så gissa om det lär gå bra i tråden nu hehe

• Bellas7

Me happy. Fick ont i går kväll iäggstockarna så vet att nu e äl på g. Fick till det lörkväll, söndagkväll och måndagkväll plus nu i natt haha. Hade så ont så var tvungen att tvinga på mig gubben( han blev inte så glad) men så vet man hur gör nu för att det ska bli två mot en.
    Ska se om man kan krusa till sig en gång till tiskväll sen så, hoppas man ruvar på ett guldägg :)

• Bellas7

Jag får vul i v 7,9,11 men jag går privat. Det värsta som varit för mig det sista året är att jag barakommer till v 6 sen mf. Sååå jobbigt, vill ju se ett hjärta och ett litet foster

• Bellas7

Japp det är bara tvunget :)
    Min man fyller år när jag har Bim, visst hade det varit underbart att få ett starkt fint pluss som håller i sig då :)

• Bellas7

Ja jag äter barnalbyl och enligt min dok är det bra att göra det hela tiden. Hoppas det funkar bättre med det

• Bellas7

Usch MCT hoppas allt går bra med din pappa, och dina prover.

I morse började jag med illamående och kräkning av kaffe doft, brösten är rör du så dör du ömma och super trött. Detta är fina biverkningar av ägglossningssprutan. Sen har jag såå jä..la ont i äggstockarna så gissa om alla äggen släpper hehe 3st :)))

SoMa va bra att de dök upp så posten inte tog dem, kolla biverkningarna men det är mycket ömma bröst, illamående, lättretlig osv :)) kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3