-
Har testat, men negativt... Jag blir tokig av denna förbannande väntan... Sen blir det ju inte bättre med en spysjuk unge... Tycker jag kunde vara värd ett plus idag... mellan allt kräks...FruW skrev 2011-09-30 10:29:25 följande:Pixan har du testat? -
FIck en pregnylspruta den 12 sept och äl borde varit tisdag 13 september... Så bim borde vara passerat med någon dag... Skitkropp, jag har!!!FruW skrev 2011-09-30 11:22:37 följande:Neeeeeeej va tråkigt! Spysjuk unge eller inte, du är värd ett plus vännen!
När har/hade du bim o äl? Har dålig koll, sorry... Fortsätter hålla tummarna o hoppas att barnet snart mår bättre.
Kram -
Men., alltså... Hallå!! Har du ätit tre enkla pergokurer och plussade på första med dubbel!!! Å, det ger ju hopp!! Har ju också ätit tre enkeldoser, och nu dubbel... Äl kom senare än väntat, fick glad gubbe på dag 20... Så kan väl vänta bim om ca 1,5 vecka till alla helgons-helgen...FruW skrev 2011-10-24 10:26:20 följande:Tack tabbs! Ja jag försöker tänka så...
3mf, har du fått ngn utredning? Har den isåfall visat ngt? Vår gjorde inte det, både skönt i jobbigt tyckte jag. Skönt att det inte va något allvarligt fel, men vore bra med ngt man lätt kan "bota". Nu fick jag ju pergo till slut, 3 månader med enkeldos som ej gav ngt, första omgången med dubbeldos plussade vi äntligen :D bara hoppas set stannar nu!!!
Vi har också en remiss till Ivf, har tid för startsamtal den 2 nov, har inte vågat ringa i avboka det ännu... Ska till läkaren på tors igen, nytt Vul då, får se efter det...
Kram på er!
Mår du bra, annars då?!?!
KRAM!! -
Oj, oj... skojar du igen... En veckan innan äl så svimmade jag i duschen, var en hårsmån från att kräkas, fick krypa till sängen och sova lite till... Så det kan ALLTSÅ vara ett bra tecken...FruW skrev 2011-10-24 19:29:29 följande:Ja så var det :)
Vaknade på natten några dagar innan äl o kräktes rejält, tror mct gjorde det med. Av enkeldoserna hade jag bara värmevallningar..
Jag mår så där , bra fysiskt, inga direkta symptom, men psykiskt är det jobbigt. Har varit mkt upp o ner, gjort 4 tidiga vul där vi fått vaga besked. O har mätt hcg som stigit salta men sökert. Har nytt vul på tors, hoppas att allt dr bra ut då o att vi får se hjärtst slå! Hur mår du?
Jag förstår att det är psykiskt jobbigt, och det är ju risken med tidiga vul att man får vaga besked... Har inte bestämt hur jag vill göra NÄR det tar sig... Man vill ju ha kontroll, men frågan är om tidiga vul ger det eller bara att man blir mer förvirrad... Jag håller tummarna för ett fint litet pickande hjärta på torsdag!!
Jag mår rätt bra, har jobbat på att "landa i att" det tar tid för oss... Och försöker istället se det fina vi har och gör!! Jag vill inte minnas denna tid som ett kaos, och att jag inte levt under tiden i syskonverkstaden, så jag unnar mig ett glas vin eller två, har bokat en charterresa till våren, njuter av min underbarar man och hoppas det ger utdelning. Myser och gosar med det härliga barn jag har och som ger mersmak...
KRAM!! -
Mimmi!! Du ger mig hopp... KRAMAR!!!!
Håll tummarna att det blir annat än "spök"pluss till Halloween för mig!! Ha-ha!! -
Var du gravid på nytt?
-
Grattis Mimmi! Spännande! Sköt pm dig nu! Har du någon bild? Skulle vilja se tidigt vul med graviditet, var hos gyn för 10 dagar sedan och läkaren skickade ut mig att göra ett test, negativt så klart, men ännu ingen mens. Dag 36 idag, men menseländet kommer väl i veckan!
Kram! -
Mimm
-
Mimmi, jag är kvar och följer tråden, men är ej så aktiv, jag blir ju inte ens gravid längre...
Kram!
Together, ledsen att läsa, det är inte lätt att gå igenom, inte rättvist med upprepade mf, men som andra skrivit de som blir gravida men får mf lyckas någon gång! Njut av din son och försök få en kram eller två av din man! Kram! -
Nej, Mimmi inga fel någonstans, tyvärr- fast å andra sidan har vi ju chans varje månad på så sätt men visst lite skönt skulle det ku vara med ett problem!
Tror inte du behöver vänta så länge på Ivf? Kolla andra städer isåfall! Vi ska på första samtal om 2 v, hoppas ff på att få avboka!
Kram!