• Natur

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

im back! nu kan man iaf satsa igen!

Kram på er alla o god fortsättning!

• Natur

tackar tackar, det känns ganska skönt med ett nytt år på något vis, nu ser vi framåt inte bakåt!

mensen kom 6 dagar sent, det lustiga var att 14 dagar innan det hade jag jätte ont på vänster sida.... så kankse äl? men hade ju inga stickor kvar så kunde inte testa... =/

hade ju en cykel på 57 dagar i somras.... inte kul!

finns det inget läkemedel att ta som kan speeda upp det hela lite?

• Natur

härligt det lät med skidor! jag åker också det är verkligen underbart, och äntligen är det ju mycket snö i hela landet så nu kan man ju åka också!

• Natur

Hej igen!
    vill börja med att säga grattis till alla som plussat... STORT GRATTIS!

sedan vill jag säga hjälp?!
    har ju haft två mens sedan missfallet varav den senaste var 6 dagar sen (inget plus) nu väntar jag äl om ca 1 vecka och nu har jag bruna flytningar kom tom som en liten röd klump? haft lite stickningar i livmoder trakten vad kan detta vara?

Gravid är jag inte... kan det vara normalt iom ma i oktober?

• Natur

MCT:  kan ju vara så, får väl försöka stressa ner men det känns som om motgångarna hopar sig=( lessen...

• Natur

Mimmi: kul med iphone! jag håller tummen för att det tagit sig! heja heja

• Natur

sugar: haha va gulligt! många kramar till dig o sambon, nu ska du se att allt blir bra

ja hoppas på normal mellanblödning då, för mensen har varit normal o jag var på vul efter ma iom att jag fick cytotec o då var allt ute...

kan detta störa nästa äl?

• Natur

Attans att man har BIM i febrari då när januarie är tur månaden ;) kan ju säga att det tog 8 månader att plussa efter ma i januari och 1 månad (första försöket) när vi "bestämde" att vi ville skaffa barn... så kanske även slumpen som avgör?

ska boka tid till en privat gynekolog för att kolla att allt står rätt till, kan även va gott med det stödet nästa gång man plussar...

vi kämpar vidare!

KRAM

• Natur

Älväk idag... tror jag =) så hoppas på en normal låååång cykel för mig denna gång då det strulade senast... jag förstår er SOMA och MCT....

Har sjukt myckt att stå i därför jag inte skriver så ofta men försöker hela tiden läsa ikapp.

Välkommen leava, vi stöttar varandra!

• Natur

Välkommen tillbaka soffy83, vad skönt att ni fått stöd o hjälp, och att allt såg bra ut!

Mimmi80, det ordnar sig, 10 försök är mycket när man längtar men helt normalt, jag vet att det är tråkigt men kanske ändå lite skönt att ha med sig att de är normalt.

Ja eg bara en enda STOR JÄTTE KRAM till er alla oavsett om vi kämpar med plusset eller med oron förmf!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3