Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mimmi du får mina så gärna. Och kommer mensen denna månad skickar jag dem så du har de innan femte Mensdagen så du kan börja. Jag blir så trött på gyn och deras utredningar tar tid tid tid. Jag fick mina pergo utskrivet utan koll eller inget. Och har ätit det i många år, olika omgångar. Det boostar din äl så du verkligen släpper ägget, tillsammans med 1/3 barnalbyl och progresteron efter äl så maxar du dina chanser. Det är verkligen din tur nu gumman.

• Bellas7

Ok Mimmi nu jäkla går inte tanten komma mer så jag skickar det så fort jag får adressen. Så kan du börja på söndag med tabletterna :) kram

• Bellas7

Allt gick bra igår alla tre lekte i magen :) 10+2 kändes underbart

Hon sa att mf risken är ganska liten när man sett hjärtat slå i v 10+ och att den har rätt storlek så jag vet inte om jag ska försöka slappna av. :) om jag kan ..

Lycka till Mimmi uppdatera oss :) håller mina tummarna gumman.

• Bellas7

Vad roligt Mimmi. Då väntar jag med att skicka :)

Progresteronet är väl olika vad de säger men har man haft mf så brukar man få det utskrivet. Levaxin måste du ta Mimi och trycka ner värdet. Jag har oxå hemma. Skickar gärna till dig. Jag ligger på tsh 0.01 och t4 19. Enligt min medecin doktor ska man ligga under 1 för graviditet så tugga tabletter :)

• Bellas7

Mimmi tar du inte levaxin ? Gå in o kolla värdet för tsh om du ska göra ivf så står det på de flesta sidor vilket maxvärde på tsh. Jag hade högre värde och efter månader med tidiga mf höjde jag själv dosen och sen efter någon månad bet det ju :)

• Bellas7

Hej alla goa
    En liten uppdatering från oss fyra :). Jag går in i v 12 idag alltså 11 fulla veckor helt sjukt, Jag ska på koll den 16 (sista på kliniken) och sedan efter det har jag inskrivning. Jag har fortfarande svårt att ta mig till att detta kanske funkar och när sambon sa att efter ul den 22 då vi är 12+2 ska berätta det för våra familjer ocj vänner. Ja då fick jag panik totalt. Ville skjuta på det till v 18 eller nåt men som min mage ser ut nu lär jag ha det svårt att försöka dölja det haha.

Jag hoppas verkligen att ni alla får era plus nu och hostar tydligt i tråden (hmm ni kanske inte vill bli smittade med tre) kram på er alla

• Bellas7

MCT grattis grattis gumman :)
    Jag började på crinonen tre dagar efter äl så börja direkt :) min dos var två gånger om dagen. Denna gång går det hela vägen :) ta1/3 barnalbyl oxå om du inte fick Trombyl utskrevet.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3