MCT79 skrev 2010-09-11 08:43:08 följande:
Godmorgon tjejer, hoppas allt är bra med er!
Idag har jag starkare utslag på stickorna igen..klar förvirrande.. men det är bara mysa på. De är nästan lika starka idag och jag har haft ont över vänster äggstock men har inga äl-flytningar??
Oh well... bara mysa på. ;)
mariatösen, var inte du längre gången än mig när du fick ditt missfall? Det kan ju spela stor roll i hur lång tid det tar. Har man kollat så det satt i livmodern? Jag hade blödningar i 10 veckor i våras med mitt utomkveds så jag vet precis hur jäkla trist det är med dessa bindor... man känner sig ofräsh och osäker hela tiden... jag jobbar dessutom vitklädd.... toppen!
Åh va härligt

Kör på och alla behöver inte se sina älflytningar, huvudsaken är ju att dom finns där dom gör nytta
Här hemma har natten och morgonen hittils varit riktigt sålig. Smärtan och blödningarna började inatt och har varit otroligt jobbiga. Tur man har en sån underbar sambo säge jag bara. Och tur vi hade lite citodon hemma för det är nämnligen det enda som hjälper mot smärtan...Fy tusan!!
Nää nu ska jag lägga mig i soffan och försöka få i mig lite frukost. Sabmon tog sonen och åkte iväg en stund. Kraam på er