Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Natur
    Gumman se det så här tio dagar till äl :) .. Vet att tiden mellan mens och Ägglossning är hemsk. Men en god middag lite vin och mys ..hallå underbart.. Sen har man 14 dagar med hopp :)

Men kan verkligen lova att få plus och bli glad och överlycklig är jätteskoj men fy fan vad det gör ont ont när man faller ner på marken igen och får missfall.
    Vilket ju har hänt mig tre gånger det sista halvåret.

Så jag vet faktist inte vilket jag klarar av bäst denna gång. Ett plus eller neg...
    Jag har alla hjälpmedel jag kan ta men .... Det gör ont när man trillar ner :(

Sugerrush :) haha kan ju hoppas , inte bara bli gravid utan stanna gravid oxå :)
    Ja make up sex e ju helt enkelt bäst hehe

• Bellas7

Ja men gumman se det så här, får vi vad vi vill lär det vara jävligt speciellt. Får vi inte vad vi vill, tja då ... Hmm ja då jävla går vi vidare på alla möjliga behandlingar haha :)

Ok jag vet, jag ska vara tacksam för tre plus, men det e tre jävla smällar oxå . Så e jag positiv till nästa Bim??...... Hey klart jag e , fasen vad skulle jag annars gjort hehe

• Bellas7

Haha så skönt att det inte e bara jag som ligger med kudde under rumpan och ruvar på simmarna :)

Denna månad har jag oxå börjat med 1/3 barnalbyl och progresteron så nu e det ett plus som gäller:) 10 dagar kvar till Bim :)

• Bellas7

SoMa72. Haha japp det brukar vi ju göra :)
    Och efter Bim så får vi hålla ihop till BF för det e ju bara en dag mellan :)

Tar du oxå barnalbyl?

• Bellas7

Jag har ju haft många tidiga mf och hoppas verkligen att 1/4 barnalbyl kan göra skillnad men känns lite löjligt med att en smula tablett ska göra skillnad hehe men hoppas ju verkligen :)

• Bellas7

Fasen jag har lite panik. Hoppas någon kan hjälpa mig. I lördags fick jag pos på cb ägglossningstest och vi sexade som vi skulle. Sen har jag fått utskrivet progresteron jag ska ta ett par dagar efter Ägglossning.. Så i tis kväll tog jag min första dos och ons morgon. Sen av någon anledning kollade jag med ägglossningstest igen och fick nu fullt utslag på testlagrets och cb. Va ... Då e det ju kört denna månad för progresteronet gör att simmarna inte kommer in.
    Jag har googlar som en galning om att pregresteronet kan göra pos på äl test men hittar nada. Fan hur kan man få två pos utslag på äl test ?????

• Bellas7

Nej inget gravhormon kvar i kroppen.
    Hade sex tis vid fem oxå och tog inte progreteronet förren 23

• Bellas7

Men fattar inte varför jag fick pos både lör och ons, klart negativt imellan. Fasen vad det stör en att man klantar till det :( om ägglossningstesten stämmer så är det ju idag ägget släpper och sista sexet i tis så hoppas där är några simmare som lever vidare.
    Jaja vad är en dag på slottet ..

• Bellas7

Har tydliga ägglossningssmärtor nu :( mycket tydligare än i lördags. Fan fan har läst på om progresteronet att det gör Slemhinnan tjock så att inga spermier kan simma in :(((((( så så ledsen, nu kan ju min mens liksom komma

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3