Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jäkla skit Havsklippan! :( Men nya tag!! Hejar på dig härifrån!
.. och er andra också, SJÄLVKLART!! Ni e tappra tjejer! Hang in there!! Plötsligt händer det!
Jäkla skit Havsklippan! :( Men nya tag!! Hejar på dig härifrån!
.. och er andra också, SJÄLVKLART!! Ni e tappra tjejer! Hang in there!! Plötsligt händer det!
Hej tjejer!
Kikar in här o meddelar att i tisdags kl 15.26 kom vår älskade lilla Devin till världen, äntligen! Han vägde 3250 g o va 48 cm lång! Vårat lilla mirakel!
Och så vill jag bara säga att de är SÅ värt alla tårar, all besvikelse, all frustration, alla blödningar, alla depp-dagar, all oro.. tillslut händer det och efter våra 3 MF förra året blev den här krabaten till! Vi kunde inte vara lyckligare och såfort jag ser honom så förstår jag varför just han kom till oss.. han är en riktig kämpe på alla sätt och vis!! Det har han bevisat många gånger.. jag blödde ju massor i början, jag fick inte i mig ngn näring, och under den jobbiga förlossningen så blev han inte ens påverkad av alla mina värkar som kom efter varann, han va också ute me huvudet o inte ens då sjönk hans hjärtslag, jag fick sjuuuukt mycke morfin 1,5 timme innan han föddes o då ska dom bli påverkade, sova o påverka andning osv.. men han fick 10-10-10 (!!!) på apgar!! Älskade unge!
Ge aldrig upp kampen om en bebis.. håll ut, plötsligt händer det och de är som sagt värt all väntan..
KRAM till er, ni är ena riktiga fighters ni också tjejer!! Jag tänker på er o kikar in titt som tätt för att se hur det går!

Åååh va underbart M! 
Jag hade avbokat tiden nästa vecka och kört på den här läkaren, han verkar ju ta de väldigt seriöst och där behövs nog varken tjat eller tårar för att få den hjälp du vill/måste ha! :)
Nu jävlar! :D
Tråkigt att vi inte kunde ses förresten :( Så jäkla segt här.. vill heeem! Men efter ronden kl 4 trorja vi rullar hemåt.. gutt! Ska på återbes på tis, du har inte möjlighet o ses då, lunch?

Grattis MissT, underbart! Hade det på känn ;)
Havsklippan; Säger liiite grattis då ;D Ska se om du inte ligger me annars lägger ja in dig igen!!
Meh84;
Precis som Havsklippan skriver blödde jag massor under min graviditet.. 4+4 kom de massa blod en söndagkväll, jag bröt ihop o ställde in mig på MF igen.. men de avtog o kom inge mer förrän 3-4 dar senare, samma sak då.. sen dröjde de till 7+2 men då rann de längs benen, kom ut klumpar o allt möjligt o ja åkte in akut för o få de bekräftat, men då låg min lilla grabb därinne o hjärtat slog :) Sen fortsatte det med blod/rosa/brunt till o från i fleeeera veckor.. men ja, nu är han här! Håller tummarna för dig :)
Havsklippan;
Men åh va jobbigt! "Hoppas" din cykel är lite rubbad o att du får utslag på digitala snart! Heja heja!