Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bild bild bild

• Bellas7

Hur såg testet ut idag JoWiAn ?? Det märks att man Är en gammal testoman då man längtar att se test på morgonen :)

• Bellas7

den här lilla fina magen hehe från idag 22+5 Winston ska snygga till sig så blir det en bild på honom senare Flört
  • Bellas7
    LisaVäntar skrev 2011-09-03 13:29:50 följande:
    Ok, när ska man börja med det då? Lär väl inte hinna till denna cykeln, men nästa :)

Wow, vilken mage leaeva! Hur länge tror de du kan hålla dina bebisar inne? Misstänker att du inte kommer gå hela tiden?
    haha nej jag får bara gå till vecka 34+0 men normalt sett brukar de komma runt vecka 30-32 om jag uppfattat det rätt. Jag får fortfarande kommentarer att jag ser liten ut
    (de måste vara blinda). jag har gått upp två kilo men jag hade några kilo extra när jag blev gravid.
    Efter tre veckor i sängläge så rinner liksom fettet ut på sidorna ;)
  • Bellas7

Ja det med ältesten är ju bara ungefär. Jag fick glad gubbe på måndagen kollade äggblåsorna mån, ons och fredag. På torsdagen hade de släppt. Så dagen efter stämde inte på mig tyvärr. Jag hade även älont på tisdagen.

Så stanna nu i sängen Mimmi och ha lite gympa ;)

• Bellas7

Grattis grattis Havsklippan, starkare streck än vad jag fick så tidigt. Så Kanske mer än en gumman Grattis nu kommer det gå super bra :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3