• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ja, vi får hoppas på det... Hmm, onsdag var det ja.

• SoMa72

Haha, jag är ju alltid idel solsken i vanliga fall... Och nu var jag inte ironisk. Så då kanske det beror på nåt annat? Hoppas, hoppas

• SoMa72

Men tänk om jag har BIM 23:e? Jag skulle knappast tro jag får utslag på kvällen före BIM-1 iaf... Och nu ska du vara snäll, annars flyger jag kanske ner till dig på torsdag innan jag drar vidare till Blåkulla!

• SoMa72

Jag hade mer molvärk tidigare, i början var den konstant, nu är det bara ibland... Brösten o humöret är värst, sen är jag jättevarm.

Meh, hur mår du? Symptom? Ja, onsdag it is!

• SoMa72
    got2b skrev 2011-04-17 23:54:08 följande:
    Tror inte att jag känner nåt. Är sjukt trött idag fast det beror nog på för lite sömn i helgen. Haft lite molvärk till och från och lite humörsvängningar men det brukar jag ha Glad Ja vi får väl se.. Har fått för mig att det blir ett plus denna gång, men jag har ju haft fel förr.
    Men tänk om det faktiskt blir plus denna gången? Skrattande Two more days to go....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-17 20:20:25 följande:
    hehe ja vi kan ju ta en flygtur tillsammans :)
    jag har lite molvärk hela tiden det började i fredags har du samma?

meh Ja vi ska hålla oss men tror inte alla klarade det innan ons hehehe
    Och hur mår du idag då, lilla fröken?! Är du på snällt- eller på rethumör idag? Hjärta 
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-18 09:55:46 följande:
    Haha är på mitt vanliga snälla goa humör, visserligen biter jag sambon om han går nära men det är en god och charmig egenskap jag har :)

Har du testat ??? Hehe
    Nix, har jag inte serru Har du?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-18 10:00:50 följande:
    Nix inte än. Är ju bara på äl+7 idag så det borde vara omöjligt, så jag kan lätt hålla mig. Men ska kolla dig .... Du är ju på Bim-3 idag det är stor chans att det visar sig ett plus nu och kan du liksom hålla dig tja hmmm
    Men det är ingen idé att testa för mig så tidigt, har ju aldrig fått + före bim-1/2.... Sen är jag ju inte helt 100%  på att bim är 21:a, kan lika gärna vara 22-23:e Obestämd Hur var det med halsbränna? Var det en biverkning oxå? Idag känner jag knappt av varken bröst eller äggstockar Förvånad
    Bellas7 skrev 2011-04-18 10:16:37 följande:
    Statistiskt sett så borde någon plussa denna månad och vi var ju tre förra månaden som plussade och det kanske det blir denna månad med :)) hoppas hoppas
    Vi hoppas på att det blir lika många plus den här månaden.
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3