• Natur

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mimmi tänker på dig, du ska se att det går bra!

• Natur

oj oj vad här skrivs... anledningen till at jag fråga var att jag såg att det diskuterades i en annan mf-tråd, och där var typ alla rh-...
    själv TROR jag att jag är rh+
    hmm undrar om de har kollat de i mina journaler då mina ma varit i vecka 9 o 12... annars borde man ju fått den där sprutan, skulle dock inte förvåna mig om det var uppkollat överhuvudtaget, då ALLT är SÅ NORMALT hela tiden utan att det kollat ett jota...men men det är en tröst iaf att skulle det inte gå vägen nästa gång så får man ju "hjälp"...
    jag brottas fortfarnade mycket med rädslan för att det ALDRIG kommer att lyckas... just nu tror jag de är det som är värst, kan inte tänka mig ett liv utan barn...

• Natur

jag har faktiskt vart hos en kurator och hon var med snälla ord värdelös, kanske inte för alla men för mig... men det är som du säger sugar inte konstigt att känna sig låg snarare normalt....

Leaeva du ska se att du orkar men som sagt en paus kan alla behöva...

mimmi underbart att höra att det gick så bra, nu bliré ordning på´t!

MCT=lexikon?! =)

• Natur

jo det är väl sant sambon har pratat den del om psykolog vi får se... det är ett projekt i sig att ta tag i den biten...

• Natur

meh: instämmer ge mig vår! heja heja!

Pixan: kloka ord, jag har mycket goa människor runt mig (och er!) men människor i omgivingen tror nog inte att det sitter i så länge som det gör, och gör så ont som det gör, men som sagt ni förstår, ni är guld värda!

• Natur

way to go meh! nu var det bara lite klister sen var det klart! hua för att må illa, har precis börjat hämta mig efter magsjukan, inge roligt men jag blev nått kilo smalare och du ska se att tabletterna gör susen mimmi.

Kram till er alla och heja vår tråd!

Såg i en annan tråd att de hade statistik för hur många som borde plussa, de tog då antalet bimare gånger 0,16 och vips så fick man fram hur många som borde plussa =) haha tyckte jag var roligt! hur många är vi? de var 7 tror jag och då ska i snitt 1 plussa varje månad...

• Natur

Miss T du är välkommen att joina denna fina tråd, jag beklagar att du gått igenom det du gått igenom hade själv två ma under 2010 (varav 1 i v 12) skönt att du ska få hjälp så att ni kan komma igång igen. Har du barn sedan tidigare? vi är på första barnet.

Leaeva o pixan: diggar eran intsällning ni får mig att le!

• Natur

BIM MARS
    11 mars - Soffy83 (2:a försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    18 mars- SoMa72 (3:a försöket efter mf nov, mf apr)
    18 mars - Natur (3 försöket efter ma jan-10, ma okt-10)
    19 mars - Mimmi80 (11:e försöket efter 3 MF)
    23 mars? - meh84 (2:a försöket efter MA dec-10)
    25 mars ca -Pixan ( mf feb-10 och mf april-10)
    25 mars - leaeva  (3 mf, 1 x och massor av försök)

flyttade fram listan igen den är ju alltdi längre bak än vad man tror?
    Miss T får gärna skirva in sig.
    Soffy83 hur har det gått?

• Natur

Hejhej! jag vågar inte testa för jag känner INGET och vill inte ha ett minus...så jag väntar...
    MissT vad var det för ögonop? (om man får fråga?)

• Natur

Grattis SOMA! nu hoppas vi på tredje gången gillt...
    Vet inte hur man lägger in bilder med det var ett tydligt plus med CB, ingen tvekan, och jätte överraskad var jag....

• Natur

Soma, ledsen för din skull, skönt att du får hjälp så snart, KRAM!

• Natur

jag är i vecka 11 och tiden sniglar sig fram, ska på vul den 16 maj har då gått 12 fulla veckor, ser det fint ut då ska kan man väl pusta ut lite men som däe känns nu så är det oroligt, hade ju mitt senaste ma i vecka 12. Men vi håller tummarna, nån gång ska det gå bra och det kan ju vara denna gång. Styrke kramar till alla som kämpar längtar o väntar!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3