Å så många bra tips ni erfarna åkare har kommit med! Ska verkligen satsa på mage och rygg, jag har börjat träna core ett par ggr per vecka. Hur går det med förberedelserna, ni hurtiga kvinnor?
Själv har jag inhandlat den utrustning jag tror mig komma att behöva, dvs skidor, pjäxor, stavar, bindningar, vindställ... Ja, det var nog allt. Jag köpte något kit med enkel valla, en remsa med sandpappersliknande meterial som man skulle lägga som fästvalla och sen ett par våtservetter på ändarna. Hoppas att det funkar att åka på lite när jag tränar, för jag har verkligen ingen uppfattning om hur man valla "på riktigt".
Har ni fixat boende? jag måste nog börja planera detta nu, vet inte ens i vilken stad vi ska bo, eller, för den delen, om tjejvasan är i slutet eller början på den riktiga vasan. *skäms* Usch vilken dålig research jag gjort! Hursomhelst känner jag mig superduperladdad, det ska bli SÅ kul! Hoppas att solen skiner och snön gnistrar och rosorna på kinderna lyser sött och ... eller så kanske det inte blir. Det där med rosorna på kinderna lär i alla fall inte inträffa, snarare lär mitt anlete lysa signalrött. .-O